تبریز با 23 نامزد در صدر/ نامزد شدن 3 خانم در تبریز و اهر/ 3 روحانی در تبریز، میانه و بناب

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری‌خیابانی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان، 3 نفر از حوزه انتخابیه ورزقان، 5 نفر از مراغه و عجب‌شیر، 2 نفر از اهر و هریس، 2 نفر از میانه، یک نفر از شبستر، 2 نفر از ملکان، 3 نفر از کلیبر، خداآفرین و هوراند، 7 نفر از سراب، 5 نفر از بناب، 3 نفر از مرند و جلفا و 2 نفر بستان‌آباد بودند.خبرگزاری فارس: تبریز با 23 نامزد در صدر/ نامزد شدن 3 خانم در تبریز و اهر/ 3 روحانی در تبریز، میانه و بناب

وی افزود: از مجموع ثبت‌نام کنندگان 3 نفر خانم از شهرهای تبریز و اهر و 3 نفر نیز روحانی بودند که متعلق به شهرستان‌های تبریز، میانه و بناب هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی غالب گروه سنی ثبت‌نام کنندگان در اولین روز ثبت‌نام را 41 تا 50 سال بیان کرد.

سعید شبستری‌خیابانی ابراز داشت: ثبت‌نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در حوزه‌های انتخابیه اصلی شروع شده و داوطلبان می‌بایست برای ثبت‌نام به فرمانداری‌های این حوزه‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: به عنوان مثال کاندیداهای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو باید به فرمانداری تبریز و داوطلبان حوزه اهر و هریس به فرمانداری اهر مراجعه کنند.

شبستری‌خیابانی اذعان داشت: زمان ثبت‌نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر به ترتیب تا چهارم و دوم دی ماه جاری ادامه خواهد یافت و در صورت تداوم مراجعه ساعت ثبت‌نام قابل تمدید است.

این مسئول با بیان اینکه شمار نامزدهای مجلس خبرگان استان به 7 نفر رسیده است، افزود: امیدواریم تا دوم دی ماه تعداد بیشتری از علما و فضلای حائز شرایط استان مراجعه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: