۲۲ بهمن نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

 

امام جمعه ورزقان گفت: مردم امروز با حضور حماسی خود ثابت کردند مسیری را که حضرت امام خمینی(ره) شروع کرده با رهبری مقام معظم رهبری ادامه می دهند.

 

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه ورزقان که با حضور راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان برگزار شد حضور گسترده مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بمهن امسال را نشان از زنده بودن انقلاب در بین مردم  دانست و اظهار داشت: مردم با حضور خود ثابت کردند مسیری را که حضرت امام خمینی(ره) شروع کرده با رهبری مقام معظم رهبری ادامه می دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است، افزود: آمریکا کشوری نژاد پرست و بزرگترین حامی تروریست در جهان است که با ایجاد گروهک هایی چون داعش قصد ضربه زدن به اسلام را دارد.

 

خطیب جمعه ورزقان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان جهان است و به ندای حق خواهی ملت های مظلوم جهان پاسخ می دهد که شیطان بزرک و استکبارگر این  حرکت جمهوری اسلامی را بر نمی تابد و با عناوینی چون حمایت از تروریست سعی در منزوی کردن جمهوری اسلامی دارد.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی بر پایه ارزش های اسلامی بنا نهاده شده است و امروز ملت با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان نظام ثابت کرد که پشت سر نظام قرار دارند و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

امام جمعه ورزقان با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از کشورهای جهان از آمریکا اعلام انزجار می کنند، خاطر نشان کرد: حتی در خود این کشور مردم علیه سیاست های غلط دولت اعتراضات میلیونی و راهپیمایی به راه انداخته اند.

 

وی بیکاری را بزرگترین معضل اجتماعی شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: بنابر اعلام صاحب نظران استان آذربایجان شرقی به لحاظ دارا بودن دخایر معدنی رتبه یک کشوری را داراست و شهرستان ورزقان نیز معدنی ترین شهرستان کشور است که باید مسئولین شهرستان با استفاده از این ظرفیت و توانمندی در جهت توسعه شهرستان و ریشه کن کردن بیکاری در شهرستان قدم بردارند.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا در سال آینده، گفت: باید به دور از غرض ورزی، سیاسی کاری و تعصبات قومی مردم را به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تشویق کرد و خطوط قرمزی را که رهبری در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری با فتنه ترسیم کرده اند مد نظر قرار داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: