تاريخ : 7 / 6 / 1396برچسب:, | 11:44 | نویسنده : سعید علیزاده

تبریز - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز عملیات آوار بردای ۲۲۴ واحد تخریبی در مناطق زلزله زده شربیان خبر داد.حافظ باباپور مدیر كل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، حافظ باباپور سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اکیپ بنیاد مسکن  بعد از وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری شربیان، درکنار سایر ادارت بلافاصله به منطقه اعزام شده و ماشین الات سنگین استان عملیات آوار برداری روستای ایوق که مرکز زلزله دراین روستا بود را شروع نموده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: بر اساس براورد کارشناسان تاکنون در خود روستای ایوق نزدیک به ۲۲۴ واحد از ۶۰ الی ۱۰۰ درصد تخریب شده اند که بعد از اتمام آوار برداری تسهیلات لازم در اختیار روستائیان عزیز قرار گرفته و عملیات احداث واحدهای نوساز شروع خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان یادآورشد: واحدهای تخریبی نیز در خود شهر شربیان و دوزدوزان وجود دارند و همچنین طبق اعلام کارشناسان فنی در چهار روستا از توابع بخش مهربان نیز واحدهای تخریبی داریم که بپس از برآورد اولیه کارشناسی همه واحدهای تخریب شده و کم دوام را مجددا مقاوم سازی خواهیم کرد.

وی افزود: بنیاد مسکن در ابتدا نقشه رایگان در اختیار متقاضیان و روستائیان قرارداده و در واقع فعلا به دلیل آغاز فصل سرما  از منابع خود بنیاد مسکن کار را شروع کرده و تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه آماده پرداخت است و روستائیان می‌توانند سریع تشکیل پرونده دهند.

باباپور تصریح کرد: در تمام روستاهای آذربایجان شرقی این تسهیلات از ۱۲ سال قبل پرداخت شده و سالانه نزدیک به ۱۲ هزار واحد مسکونی کم دوام مقاوم سازی می شود و امیدواریم که این زلزله تجربه‌ای برای سایر روستاها شود تا خانه‌های روستایی بهسازی شود.



نظرات شما عزیزان:

دانلود مقاله علمی
ساعت11:56---7 شهريور 1396


سلام.خوبید؟؟از اشناییتون خوشبختم.بزارید اول بابت وبلاگ زیباتون تشکر کنم.
راستش من نمیدونم چجوری از وبلاگ شما سر در اوردم.،ولی از فرصت استفاده کردم که مزاحمتون بشم و ازتون بخواهم که در گسترش یک سایت علمی و واقعا مفید از شما کمک بگیریم.ما یک تیم 4 نفره هستیم که یخواهیم بزرگترین سایت مقاله را راه اندازی کنیم.و واقعا به حمایت تک تک سایت ها و وبلگ ها نیاز داریم.اگر لطف کنید، و نه بخاطر من ،بلکه بخاطر رشد یک سایت علمی ،این سایت را در وبلاگ خود تبلیغ کنید و یا حداقل تبادل لینک کنیم،واقعا لطف بزرگی در حق علم پژوهان کرده اید.
برای جبران لطف شما من هم شمارا در یک سایت خوب لینک می کنم.(حتی اگر بخواهید من اول لینکتون میکنم)
اگر لطف کنید و درخواست من را قبول کنید واقعا ممنونتون میشم.
لطفا در مورد حمایتتون حتما بهم اطلاع بدید ،حتی اگر فقط یک تبادل لینک ساده باشه.
دوست دار شما مهدی ابراهیمی
09162996828

سلام ممنون از لطف شما در اولین فرصت تماس میگیرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: