آذربایجان شرقی می تواند به بزرگترین قطب اقتصادی کشور تبدیل شود
 
آذربایجان شرقی می تواند به بزرگترین قطب
 
اقتصادی کشور تبدیل شود
 
تبریز- خبرگزاری مهر: رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی می تواند به بزرگترین قطب اقتصادی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نجاتی ظهر شنبه در دیدار با اعضای خانه صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: خط و مشی سازمان را هماهنگ تر از گذشته با انتظارات بخش خصوصی و فعالان تجاری و اقتصادی هماهنگ تر می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم هدایت صنایع کشور بخصوص آذربایجان شرقی به سمت توسعه شبکه های کسب و کار گفت: ایجاد بنگاه های بزرگ و زودبازده اقتصادی تا حد زیادی می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به این حوزه را حل کند.

نجاتی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: حمایت از صنایع پایین دستی نیز یکی دیگر از اولویتهای مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی است که این مهم نیز می تواند توسعه ایران اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت را شتاب بخشد.

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در پایان بر لزوم افزایش تولید در واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: از دیگر اولویت های مهم  سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی می توان به تعريف برنامه و تدوين چشم انداز توسعه اي استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت، ايجاد امكانات زيرساختي در اين حوزه و توانمند سازي واحدهاي توليدي اشاره کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: