برگزاری جشن گلریزان برای بازسازی مساجد ورزقان

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

آوای ورزقان: برگزاری جشن گلریزان برای بازسازی مساجد ورزقان
 
پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به ازنقل ازآوای ورزقان: حجه الاسلام مهدوی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان این که؛ نسبت به بازسازی مساجد زلزله در شهرستان کم توجهی شده است، گفت: مساجد باید در اولویت بازسازی قرار می گرفت.

به گزارش آوای ورزقان، حجه الاسلام مهدوی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان این که؛ نسبت به بازسازی مساجد زلزله در شهرستان کم توجهی شده است، گفت: مساجد باید در اولویت بازسازی قرار می گرفت.
حجت الاسلام مهدوی افزود: در این خصوص اعتبارات دولتی محدود بوده و کفاف نمی کند پس باید تشکل غیردولتی ایجاد گردیده و مجمع خیرین با محوریت مساجد تشکیل شود.
امام جمعه ورزقان تصریح کرد: برای صرف اعتبارات دولتی باید ضرورت رعایت گردیده و تخصیص اعتبار از طریق اولویت بندی مساجد انجام پذیرد و باید اداره کل اوقاف و امور خیریه در جهت توزیع مناسب اعتبارات مساجد رعایت ضرورت را بکند.
وی در ادامه به برگزاری جشن گلریزان برای بازسازی مساجداشاره کرد وگفت: هم زمان با سالگرد زلزله ۲۱ مرداد برای برگزاری جشن گلریزان و استفاده از منابع خیرانه در بازسازی مساجد برنامه ریزی شود.
در این جلسه ایجاد مجمع خیرین در شهرستان به تصویب رسید و کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دبیرخانه و رئیس این اداره به عنوان دبیراین مجمع تعیین گردید. همچنین، برگزاری جشن گلریزان با محوریت کمک به بازسازی مساجد همزمان با سالگرد زلزله ۲۱ مرداد ارسباران تصویب و دبیر این برنامه نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) ورزقان تعیین گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: