استقبال چاله‌های حادثه‌خیز از گردشگران روستاهای هدف گردشگری و جنگل‌های ارسباران

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

خبرگزاری فارس از ورزقان، به دنبال وقوع چند مورد تصادفات تلخ در مسیر جاده پرخطر ورزقان - خاروانا که روزانه خودروهای 80 روستا با جمعیتی 21 هزار نفری و قرار گرفتن جاده در مسیر روستاهای هدف گردشگری و جنگل‌های ارسباران که در طول روز در این فصل‌ها صدها نفر گردشگر از نقاط مختلف استان و کشور از آن رفت و آمد می‌کنند تردد در مسیر جاده خاروانا ـ ورزقان بسیار دشوار بوده و در حال حاضر دست‌اندازهای این جاده تبدیل به چاله‌هایی بزرگ شده که برای رانندگان بسیار خطرآفرین است.

جاده خاروانا ـ ورزقان که شهرستان را به مرز وصل می‌کند با وضعیتی نامطلوب و فاقد هرگونه گاردریل در نقاط حادثه‌خیز است.

*جاده پرخطر ورزقان - خاروانا به زودی آسفالت می‌شود.

فرماندار ورزقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان گفت: جاده پرپیچ و خطرآفرین ورزقان – خاروانا که شهرستان ورزقان را به نوار مرزی وصل می‌کند به زودی اصلاح و آسفالت‌ریزی می‌شود.

علی وفادار اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به استان در بازدید از این مسیر محروم دستور اختصاص 120 میلیارد ریال را برای ترمیم نقاط کور، اصلاح شانه جاده و نصب گاردریل در نقاط پرخطر این جاده داد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمستان این شهرستان با برف و کولاک شدید همراه است و این جاده جوابگوی رانندگان در این فصول سال نیست خواستار احداث جاده اصلی در این مسیر هستیم.

حسین اقبالی مسئول فوریت‌های پزشکی و اورژانس 115 ورزقان میزان تصادفات رانندگی این جاده را در چهار ماه نخست سال 93، 24 نفر مصدوم و سه نفر فوتی اعلام کرد.

در روزهای تعطیل میهمانان و گردشگران برای بازدید از مناطق بکر و دیدنی شهرستان خصوصا گنبد الله الله و آبشار گل‌آخور در این جاده رفت و آمد می‌کنند که از وضعیت نامطلوب جاده مواصلاتی بسیار رنج می‌برند و در مواقع ترافیک دچار تصادفات رانندگی می‌‌شوند.

چند سالی است که در این جاده دست‌انداز ایجاد شده لذا نیاز به توجه اداره راه و شهرسازی استان دارد.

در حال حاضر دست‌اندازها تبدیل به چاله بزرگ شده که برای رانندگان بسیار خطرآفرین است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: