لایحه ارزیابی زیست محیطی ایران در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه ارزیابی زیست محیطی ایران در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

«الله وردی دهقانی» در گفت و گو با خبرنگار مجلس ایرنا از تصویب لایحه ارزیابی زیست محیطی ایران در جلسه عصر امروز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خبر داد.
بر اساس این طرح که کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون فرعی آن را بررسی و تصویب کرد طرحهای تولیدی، معدنی و توسعه ای باید مجوزهای مربوطه را از شورای عالی محیط زیست دریافت کنند.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی همچنین از تصویب طرح اصلاح تبصره (1) ماده (5) قانون حمایت از شرکتها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات با تغییراتی در کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: بحث راه اندازی این صندوق از سالها قبل مطرح بوده و طبق آن بخش خصوصی با کمک دولت صندوق فناوری و حمایت از شرکتهای دانش بینیان راه اندازی می کنند
وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز معاونان وزیر نفت گزارشی درباره عملکرد این وزارتخانه درباره برنامه های در دست اقدام ساخت داخل تجهیزات نفت ارایه کردند.
به گزارش ایرنا امروز همچنین قرار بود سوال فتح الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین از وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون بررسی شود که به گفته نماینده سوال کننده به علت عدم حضور نعمت زاده در کمیسیون این سوال به صحن علنی ارجاع شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: