قیام امام خمینی (ه ) و سیزدهم آبان ماه تداوم عاشورای حسینی است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

تبریز- ایرنا - فرماندار شهرستان ورزقان گفت : قیام امام خمینی (ه ) و سیزدهم آبان ماه در خط عاشورا و محرم بوده و از محرم جدا نیست .

علی وفادار امروز شنبه در آئین برگزاری روز عاشورا در این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: حضرت امام خمینی (ه ) در روز سیزدهم آبان ماه با تبعید و افشای لانه جاسوسی آمریکا با حضور جوانان پاک و مطهر در ایران شعار هیهات من الذله امام حسین (ع ) را زنده کرد و امروز شاهد پایداری هضت عاشورا در کشور اسلامی ایران هستیم . 

وی گفت: دانش آموزان و دانشجویان در سیزدهم آبان ماه برای مبارزه با طاغوت جان خود را به خطرانداختند و نشان دادند که انقلاب اسلامی در مسیر عاشورا گام بر می دارد . 

فرماندار ورزقان با تاکید بر اینکه امسال راهپیمایی 13 آبان ماه مصادف با روز عاشورا است ، افزود: عزاداران حسینی با شعار هیهات من الذله امام حسین (ع ) را در قالب شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد خواهند زد. 

وفادار همچنین عزاداری دسته جمعی ، شرکت گسترده عزاداران در نماز پر شکوه ظهر عاشورا و بیعت با آرمانهای بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) را از اهم برنامه های روز عاشورا در شهر ورزقان و خاروانا و روستاهای تابعه این شهرستان اعلام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: