نجات يك معتاد نجات يك جامعه است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

فرماندار ورزقان نجات يك معتاد را نجات يك جامعه دانست و گفت: پيشگيري از اعتياد مستلزم اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر و تقويت روحيه خودباوري، دروني ساختن باورهاي ديني و اسلامي در كنار همت و تلاش دستگاه‌هاي فرهنگي و مذهبي است.

به گزارش آوای ورزقان ایسنا، علي وفادار در نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورزقان با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر و پيشگيري از اعتياد مستلزم انجام كار گروهي است، اظهار کرد: اعتياد و مواد مخدر هزينه‌هاي زيادي را به خانواده و جامعه تحميل مي‌کند كه ضروري است آحاد مختلف مردم در اين زمينه هشيار باشند.

فرماندار ورزقان  برضرورت پيشگيري از اعتياد با مبارزه جدي با مواد مخدر و بلاي خانمان‌سوز اعتياد، با تكيه بر عزم ملي و همگاني تاكيد كرد.

در اين نشست فرمانده انتظامي ورزقان از اعتياد به عنوان سرمنشأ بسياري از آسيب‌ها و ناهنجاري‌هاي اجتماعي ياد كرد و گفت: آگاه‌سازي اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان از پيامدهاي شوم و ناگوار اعتياد، مي‌تواند در مسير مقابله گره‌گشاي بسياري از مشكلات باشد.

سرهنگ توحيد فارسي از عزم جدي پليس براي مقابله با بلاي خانمانسوز اعتياد و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ خبر داد و افزود: نيروي انتظامي در كنار اقدامات انتظامي مي‌كوشد با گسترش اقدامات فرهنگي زمينه‌هاي بروز اعتياد را از بين برده كه در تحقق اين هدف مشاركت مردم امري اجتناب‌ناپذير است.

در پایان این نشست فرماندار شهرستان ورزقان با توجه به کاهش جرایم درشهرستان ورزقان ضمن تقدير و تشکر از تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي از مسئولان شهرستان خواست در اين وظيفه خطير نيروي انتظامي ياري کنند.



نظرات شما عزیزان:

سید علیرضا
ساعت14:34---12 آذر 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: