حضور میلیونی عاشقان سیدالشهدا در اربعین حقیقت قیام امام حسین(ع) است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

خبرگزاری فارس: حضور میلیونی عاشقان سیدالشهدا در اربعین حقیقت قیام امام حسین(ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان اظهار کرد:‌ حادثه کربلا هیچگاه از صفحه تاریخ بشریت زدوده نخواهد شد.

وی افزود: در سالروز اربعین حسینی میلیون‌ها مسلمان از اقصی نقاط جهان در مراسم با شکوه اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین در کربلای معلی شرکت کردند و ارادت‌شان را از نزدیک به امام شهید کربلا نشان دادند و بر مستکبران و دشمنان دین و شیعه نشان دادند که همواره با ادامه راه امام حسین (ع) هرگز به دشمنان اجازه نمی‌دهیم به شیعیان و مسلمانان با چشم طمع نگاه کنند.

خطیب جمعه ورزقان افزود: تجدید عهد شیعیان با سیدالشهداء و زنده نگه داشتن یاد مصیبت کربلا مردم را با شور و شوق در آستانه اربعین حسینی به کربلا معلی کشانده و تبلیغات دشمنان دین و اسلام را نقش بر آب کرده است.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم و بی‌سابقه عزاداران در اربعین حسینی در کربلا گفت: این راهپیمایی و حضور میلیونی مسلمان بهترین و مهم‌ترین عامل برای معرفی اسلام حقیقی و حقیقت قیام امام حسین (ع) است.

امام جمعه ورزقان همچنین به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: حوزه و دانشگاه باید همیشه در کنار همدیگر بوده و برای تعلیم و تربیت دانشجویان و طالبان و علمی که در دیانت نقش موثری دارد به دانشگاهیان انتقال دهد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: