نماینده مجلس: حفظ ارتباطات مخابراتی در مواقع بحران نیازمند تنوع زیرساخت هاست

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

الله وردی دهقانی روزچهارشنبه در همایش نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران در تبریز با اشاره به نقش و تاثیر ارتباطات درتوسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، افزود: استفاده از فناوری های نوین ارتباطی ضرورت مدیریت در شرایط و زمینه های مختلف است.

وی گفت: برای مدیریت یکپارچه، امداد رسانی به موقع و اتخاذ تصمیم های درست در مواقع بحران نیازمند بهره گیری از ابزارهای ارتباطی هستیم.

نماینده مردم ورزقان در خانه ملت با اشاره به زلزله 21 مرداد ماه سال 91 ارسباران گفت: با استفاده از تجربیات این زلزله و بهره گیری از دستاوردهای نوین جهانی می توانیم از خسارات جانی و مالی در مواقع بروز بلایای طبیعی بکاهیم.

همایش نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران روز چهارشنبه /امروز/ با هدف انتقال تجربیات زلزله آذربایجان شرقی در حوزه ارتباطات با حضور مدیران و کارشناسان مدیریت بحران، دانشگاهیان و مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار شد.

شرکت کنندگان دراین همایش یکروزه با حضور درکارگاه های آموزشی از مقالات تخصصی ارائه شده به همایش بهره مند شدند.

کاربرد فناوری های نوین در مدیریت مخاطرات طبیعی، بکارگیری سیستم مخابراتی سلولی در شرایط بحران ، دیدگاه های بین المللی در مدیریت ارتباطات بحران و نقش شبکه های ماهواره ای در شرایط اضطراری از جمله مقالات ارائه شده در این همایش بود.



نظرات شما عزیزان:

از خاروانا
ساعت14:32---29 آذر 1393
چرا نماینده ورزقان پس خاروانا چه شد
پاسخ: حتما خاروانا گفته می شود ولی نوشته نمی شود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: