هدیه رهبری به مردم آذربایجان شرقی

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

اقدامات اجرایی برای حل مشکل صدور سندهای مالکیت خانه های مردم میانه با پیگیری محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایرنا از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، انتقال اسناد مالکیت 6 هزار عرصه واحد مسکونی که متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بود با تشکیل 6 هزار پرونده مستقل به صورت رایگان به مالکان مردمی صورت می گیرد.

این روند که با اهدای 5 سند به صورت نمادین به مالکان مردیم طی مراسمی تحت عنوان «کرامت ولایت» در دو روز گذشته انجام شد تا 6 ماه آینده به طول خواهد انجامید.

بنیاد برکت از زیرمجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) نیز با رویکرد توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم در استان آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری 238 میلیارد ریال اعتبار در شهرهای تبریز، بستان آباد، مراغه و صوفیان نسبت به توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در این استان وار عمل شده است.

احداث 23 مدرسه با 126 کلاس در شهرهای اسکو، اهر، بستان آباد، هریس، ورزقان، تبریز، عجب شیر و مراغه با 47 میلیارد ریال اعتبار و احداث 26 مسجد در شهرهای اهر، ورزقان، هریس و چاراویماق با 32 میلیارد ریال اعتبار نیز از دیگر اقدامات این ستاد در آذربایجان شرقی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: