رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ظلم و استکبار ستیزی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ظلم و استکبارستیزی از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، شامگاه شنبه در آیین بهره برداری از مسجد امام علی(ع) مرکز آموزشی شهید برخورداری عجب شیر، افزود: آنچه که بیش از همه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کرد، حضور مردم در صحنه های انقلاب، کنار امام (ره) و رهبری و ولایت مداری آنان بود.

وی با اشاره به دستارودهای انقلاب در حوزه های علمی و دفاعی اظهار کرد: دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای، پرتاب ماهواره و خودکفایی در صنایع نظامی و دفاعی نشان از توانایی انقلاب اسلامی در این عرصه دارد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه های داخلی و جهانی، ادامه داد: محرومیت زدایی، خودکفایی، حمایت از تولیدات داخلی و حضور گسترده جوانان در رشته ها و مقاطع مختلف دانشگاهی از جمله دستاوردهای انقلاب در این حوزه هاست.

حجت الاسلام آل هاشم یادآوری کرد: این دستاوردها با وجود تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمنان که از آغازین لحظه های پیروزی انقلاب بر کشور ما تحمیل شده، بدست آمده است.

وی تنها مسیر پیروزی در جنگ اقتصاد مقاومتی را پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب، اکنون به برکت رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرهنگ انقلاب روز به روز در جهان در حال گسترش است.

در این آیین از مسجد امام علی(ع) مرکز آموزشی شهید برخورداری عجب شیر در زمینی به مساحت دو هزار و 200 مترمربع و شش باب آسایشگاه سربازی بازسازی شده با 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

شهرستان عجب شیر با 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: