آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح هادی روستایی در ورزقان
تاريخ : 4 / 2 / 1394برچسب:, | 20:52 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، علی وفادار در آئین افتتاح مراسم شروع عملیات اجرایی طرح هادی روستای گلعنبر گفت: از مهمترین مشکلات و کمبود هایی که در روستاهای زلزله ورزقان نبود اجرای طرح هادی و ایجاد سیل بند و اصلاح شبکه آب شرب است.

وی با بیان اینکه طرح هادی این روستا شامل پیاده ‌روسازی، آسفالت و جدول‌بندی است، افزود: رسیدگی به آبادانی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است که خرسندیم در هفته بنیاد مسکن شاهد افتتاح این طرح هستیم.

فرماندار ورزقان افزود اعتبار تخصیص یافته برای احداث طرح هادی در روستاهای آقبلاغ ، زنگ آباد، سیه کلان، کیقال در بخش مرکزی بزودی آغاز می شود.

وی افزود: در صد و یک روستای شهرستان مطالعه طرح هادی به اتمام رسیده و نیازمند تخصیص اعتبار برای اجرای طرح هادی است که انتظار می رود مسوولان توجه بیشتری در این امر داشته باشند.

وفادار گفت: طرح هادی روستایی در دولت خدمتگذاریکی از طرح های بسیار خوب، بجا و اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی است.ما می بینیم بعد از سالها دولت خدمتگذار به قلب تولید کشور یعنی روستاها توجه و نگاه ویژه ای داشته است،که نمونه آن جدیدت و تخصیص دهی اعتبار برای اجرایی شدن عملیات اجرایی طرح هادی در روستاهای محروم و دور افتاده کشور است..وی با اشاره به اینکه اگر طرح های هادی در روستاها اجرایی شود ما شاهد دستیابی در ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها،تأمین عادلانه امکانات، هدایت وضعیت فیزیکی روستاها وتسهیلات بهبود مسکن و خدمات محیط زیستی و عمومی روستاها خواهیم بود و در نهایت از مهاجرت به شهرها جلوگیری خواهد و این میسر نمی شود جز با ایجاد طرح هادی و امکانات رفاهی و خدماتی در روستاها که از اهداف اصلی دولت و بنیاد مسکن می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: