250 زائر از ورزقان به مرقد امام (ره) اعزام می شوند

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشمی روز شنبه در نشست هماهنگی اعزام زائران سالگرد ارتحال امام راحل (ره) ورزقان افزود: این زائران از اقشار مختلف بسیج و 150 نفر از آنان برادر و 100 نفر خواهر هستند.

وی اظهار کرد: به منظور جابجایی و انتقال زائران شهرستان ورزقان به مرقد مطهر امام راحل (ره) 6 دستگاه اتوبوس و 3 دستگاه خودروی سواری پیش بینی و هماهنگی شده است .

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان ادامه داد: علاوه بر اعزام این کاروان، آئین بزرگداشت مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل (ره) با همکاری نهادهای مختلف و حضور مردم قدر شناس در شهر ورزقان و خاروانا و روستاهای تابعه با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

سرهنگ بنی هاشمی، امام خمینی (ره) را مظهر ایستادگی در برابر زورگویان اعلام کرد و یادآورشد: باید در این روزها بزرگواری و ظلم ستیزی و ابعاد مختلف شخصیتی و علمی امام راحل(ره)برای نسل جوان تبیین شود.

سرگرد پاسدار ابوالفظل گوزلی مسئول کاروان اعزامی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) نیز در این نشست از روز شماری و آمادگی کامل کاروان برای شرکت در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام ( ره) خبر داد و گفت: 13خردادماه زائران مرقد مطهر اعزام و در 14 خردادماه در این مراسم باشکوه در تهران حضور خواهند یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: