استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار برخورد قاطع با عوامل و سازندگان برنامه پخش شده از شبکه دو صدا و سیما

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در واکنش به برنامه پخش شده از شبکه دو صدا و سیما اظهار داشت: مسئولان استان از جنس مردم، خدمتگزار مردم و همیشه در کنار مردم هستند.

وی افزود: در شادی مردم شاد و هنگام غم و اندوه آنها، شریک غم و آلام آنها هستیم و اگر شخصی، جریانی و یا گروهی خواسته و یا ناخواسته به مردم ما قصد تحقیر، توهین و حقارت کند، مطمئنا اول شخص مقابل خود، ما را خواهد دید.Image result for ‫استاندار تبریز‬‎

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: از برنامه پخش شده از شبکه دوم صدا وسیما، بسیار متاسف و متاثر شدم، از این رو در اولین فرصت، موضوع به معاونت محترم امنیتی و انتظامی وزارت کشور و نیز به معاونت محترم سیاسی وزارت کشور منعکس گردید و طی نامه‌ای رسمی، وزیر محترم کشور را در جریان ماوقع قرار دادیم.

جبارزاده اظهار امیدواری کرد، تا مسئولان صدا و سیما هرچه زودتر ابعاد مختلف قضیه را بررسی و نسبت به شناسایی انگیزه سازندگان این برنامه رسیدگی کامل نموده و با مسببین آن، برخورد قاطع به عمل آورند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در هر حال از طریق وزیر محترم کشور جناب آقای رحمانی فضلی تا حصول نتیجه پیگیر موضوع خواهیم بود.

توهین به مردم آذربایجان، توهین به مردم ایران است

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: توهین به مردمی که سال‌های سال در راستای وحدت ملی قدم برداشته و در دوران حساس و سخت مشروطه و طاغوت زیر پرچم روس و انگلیس نرفتند، به هیچ‌وجه قابل اغماض نیست.

محمد اسماعیل سعیدی در خصوص توهین برنامه فتیله به قومیت‌ها و مردم آذربایجان گفت: در پشت صحنه اجرای اخیر و توهین آمیز صدا و سیما نسبت به مردم آذربایجان دست عمد وجود دارد.

وی افزود: بالاترین مقام صدا و سیما باید سریعا عذرخواهی کرده و باید با تهیه‌کنندگان و مجریان این برنامه برخورد جدی شود.

سعیدی اظهار داشت: تهیه‌کنندگان و مجریان برنامه فتیله به امر رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم ایجاد شکاف در بین قومیت‌ها پشت کرده و موجبات ناراحتی مردم آذربایجان را فراهم کردند. این درحالی است که یکی از اهداف دشمن تحریک قومیت‌هاست.

وی افزود: توهین به مردمی که سال‌های سال در راستای وحدت ملی قدم برداشته و در دوران حساس و سخت مشروطه و طاغوت زیر پرچم روس و انگلیس نرفتند، به هیچ وجه قابل اغماض نیست.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: رئیس و مسئولین صداوسیما ضمن عذرخواهی از مردم شریف آذربایجان باید پشت پرده‌های این جریان را شناسایی کرده و علت چنین توهینی را برای مردم توضیح دهند. زیرا که توهین به مردم آذربایجان توهین به کل مردم ایران است.

وی گفت: قدم برداشتن برخلاف توصیه‌های موکد رهبر معظم انقلاب در دستگاهی که با عنوان رسانه ملی فعالیت می‌کند دور از شان یک دستگاه فرهنگی است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: