بسیج تفکری برگرفته شده از قیام امام حسین(ع) و یک نهادی مردمی است
تاريخ : 29 / 8 / 1394برچسب:, | 14:51 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام اسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه امروز ۲۹ آبان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) بعد از پیروز انقلاب اسلامی ایران، خلعی را در کشور مشاهده نمودند که به جز با تشکیل بسیج این خلع پر نمی شد لذا فرمان تشکیل بسیج را در سال ۵۸ صادر کردند.

وی گفت: اکنون سال‌ها بعد از تشکیل این نهاد مردمی بارها و بارها به وضوح شاهد کارایی ها و راهگشایی های این نهاد مقدس بوده‌ایم.

امام جمعه موقت ورزقان با اشاره به اینکه در هر کشوری تفکر بسیجی طنین انداز شود دست طمعکاران از آن کشور دور خواهد شد اظهار داشت: سردار شهید حاج حسین همدانی از جمله شخصیت های بود که در تشکیل بسیج سوریه نقش پررنگی داشت، بسیجی که بدون آن دولت سوریه قادر به مقاومت نبود.

وی افزود: بسیج یک تفکر برگرفته شده از قیام امام حسین(ع) و یک نهادی مردمی است.

خطیب این هفته نماز جمعه ورزقان حادثه تروریستی در سوریه که طی آن صدها نفر کشته و مجروح شدند محکوم کرد و افزود: این حادثه موجب تنبیه سردمداران غرب شد که عامل اصلی شکل گیری گروه تروریستی داعش بودند.

وی تصریح کرد: با حمایت های کشورهای غربی و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس است که تا کنون داعش توانسته دوام بیارود و شواهدی مبنی بر اینکه  بیش از ۲هزار نفر فرانسوی عضو داعش هستند گواه این ماجراست.

محمدزاده شجاعت، دینداری و بصیرت را از ویژگی های بارز مردم منطقه ورزقان برشمرد و اظهار داشت: اظهار نظرهای برخی مسئولین و مردم نسبت به مسدولین باید منصفانه و به دور از منافع فردی و گروهی باشد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: