تاريخ : 31 / 5 / 1395برچسب:, | 11:53 | نویسنده : سعید علیزاده

افراد زيادي با ماشين هاي شاسي بلند و با مانتوهاي كوتاه و شلوارهاي چسبان و ..... رنگارنگ از تهران براي چي اومده بودندمگه شامل 20هزاري نميشن!!!؟؟؟
پاسخ:این ادب شماست شاید شما در عمر کوتاه خود .....ندیدی وبا ....... در تماس هستی وماشین ندیدی اینها همه اهل هیئت از نماینده خودتان بپرسید مثل جمع ما در کل شهرستان نیست .پس الباقی از ارمنستان آمده بود یاصندوق پر شده بود؟ طرفداران فلانی با لباس گشاد بودنند وای بر فرهنگی که شما دارید نکنه لباس حضرتعالی مثل داعش است! این عشق وطن است 700 کیلو متر با خطرات زیادی با توجه براینکه از طرف شما و دوستان جاده های خاروانا شیشه باران شده بود در منطقه حضور پیدا کردنند این یک عشق است وعشق پاک واین عشق ما را به خدا متصل می کند اگر نمی دانی بدان در پیشگاه خداوند جل وجلاله لباس ارزش ندارد آن چیزی که دارای ارزش است تقواست ودوستان بنده از آن تقوا بر خودار هستند اگر ناراحت نشوی کسانی که در منطقه حضور پیدا کرده بودنند  شاید20 سال به خاروانا نه آمده بودنند این فقط عشق پاک به زادگاه است که در روز زمستانی در خاروانا حضور پیدا می کنند وبنده تا روز قیامت مدیون این مردم هستم کلام آخر بیایید با نظر گرفتن احکام مقدس شرع اسلام انتخابات در منطقه برگزار شود آن موقع مشخص میشود کی چه کاره است ........والسلام



تاريخ : 29 / 5 / 1395برچسب:, | 11:30 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

خبرگزاری فارس: به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی فردا بیست و هشتم مرداد با سفر به شهرستان شبستر و شرکت در شورای اداری این شهرستان منصور طالب‌پور را به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی می‌کند.

سعید کاشانی فرماندار فعلی شهرستان شبستر به دلیل بازنشستگی با این پست فردا از فرمانداری این شهرستان خداحافظی می‌کند و مراسم تودیع وی نیز فردا برگزار می‌شود.

منصور طالب‌پور متولد سال 1353 در عجب‌شیر و لیسانس جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تبریز در سال 78 و فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد زنجان سال 92 است.

وی دارای 19 سابقه خدمت بوده و  پیش از این نیز کارشناس مسؤول سیاسی- اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان هریس، بخشدار خاروانا، کارشناس هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، شهردار عجب‌شیر و رئیس گروه امور شهری استانداری آذربایجا‌شرقی را در کارنامه خود دارد.

تغییر 3 فرماندار در مرداد 95

گزارش فارس حاکی است، در پنجم مرداد یدالله الهیاری فرماندار جدید شهرستان آذرشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

در چهارم مرداد هم صابر تقویمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هریس در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

همچنین در این روز علیار راستگو فرماندار جدید شهرستان مرند در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان فرماندار شهرستان شبستر تبریک و تهنیت عرض می نماییم. ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد.و مردم خاروانا زحمات شما را هرگز فراموش نخواهد کرد و شکر الله سعیهم



تاريخ : 18 / 5 / 1395برچسب:, | 18:45 | نویسنده : سعید علیزاده

جناب آقای یحیوی


خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان فرماندار شهرستان ورزقان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

جناب آقای یحیوی منطقه ما خیلی مشکلات دارد از جمله انتخابات واقعا برای منطقه افت داردکه اینگونه انتخابات برگزار شود نزدیک به 20 هزار رای اضافه از صندوق در آید!!!!



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار داشت: شرکت ملی مس در خصوص پاداش ۷٫۵ میلیارد ریالی هیأت مدیره یک سری اسناد و مدارک منتشر کرده‌ است که خود را توجیه کند اما قابل قبول نیست و باید شفافیت موضوع مشخص شود.

وی گفت: مسؤولان مس سونگون می گویند این کارخانه سود نمی‌کند اما درآمد مس سونگون ورزقان در سال یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است در حالی که کل هزینه‌های جاری در یک سال آنها ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و ۸۰۰ میلیارد تومان به عنوان سود خالص است، مسؤولان مس باید جوابگو باشند این منفعت با این رقم به کجا هزینه می‌شود چرا تمام طرح‌ها و کارخانه‌های پایین‌دستی مس در ورزقان به صورت نیمه‌تمام مانده است.

 مهدوی ادامه داد: چند سال پیش مس سونگون که از شرکت ملی مس جدا و نام مس آذربایجان رسمیت شناخت و قرار بود به‌صورت هیأت مدیره‌ای و مستقل به کار خود ادامه دهد و تمام منابع و سود توسط آنها هزینه شود در حالی که فقط مس نام آذربایجان را به یدک می‌کشد و هیچ گونه استقلالی ندارد.

امام جمعه ورزقان اظهار داشت: بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی پنج درصد سود و منافع معادن موجود در هر شهرستان صرف آبادی همان شهرستان شود که شهرستان ورزقان از این قانون محروم و هزینه‌کرد آنها خیلی ناچیز و آن هم با هزاران منت است.

 وی افزود: قرار بود معدن مس سونگون دو تا سه سال قبل بیمارستان ورزقان را که یکی از نیازهای اساسی شهرستان است تجهیز و راه‌اندازی کند که متأسفانه عملی نشد.

مهدوی عدم توجه باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان به ورزش‌های منطقه انتقاد کرد و خواستار انتقال دفتر آن به ورزقان شد.

حاج آقا مهدوی ضمن تشکر از این نظر حضرتعالی بایستی حداقل ده سال معدن را بررسی کنند آن موقع معلوم میشود که کسی برای خدمت به منطقه آستن بالا زده وکسانی که در انتخابات میلیاردی هزینه می کردنند از کجا می خواستند تامین کنند!



تاريخ : 7 / 5 / 1395برچسب:, | 11:16 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید ورزقان، برخورداری از فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را از خصوصیات بارز مردم این شهرستان عنوان کرد و اظهارداشت: باید نقاط قوت موجود در شهرستان تقویت و نقاط ضعف برطرف شوند تا شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان باشیم.

 

وی با اشاره به نا‌امنی‌های ایجاد شده در منطقه از سوی استکبار جهانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی اکنون در سایه راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های مسئولان ارشد نظام با کمترین هزینه موفق شده اقتدار خود را حفظ کند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اقتصاد را یکی از اساسی‌ترین مشکلات مطرح در کشور دانست و خاطرنشان کرد: افشای فیش‌های حقوق نجومی موجب بدبینی مردم شده‌ که دولت باید با اعتمادسازی در بین اقشار مختلف مردم از توانمندی‌های آنان در جهت رفع موانع اقتصادی کشور استفاده کند.

 

علیزاده با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی با جلوگیری از خام‌فروشی محقق می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه وزرات صنعت معدن و تجارت در ۲ سال اخیر با اقدامی بر‌خلاف برای تحقق اقتصاد مقاومتی طرح‌های توسعه معدن مس سونگون را متوقف کرده است.

 

وی افزود: با توقف طرح‌های توسعه معدن سونگون توسط دولت یازدهم عملاً شکل گیری صنایع پایین دستی مس در شهرستان را متوقف و فرصت‌های شغلی متعددی که می‌توانست در سطح استان شکل بگیرد محقق نشد.

بنده حرفی ندارم قضاوت به عهده مردم باشد انصاف چیزی خوبی است اگر باشد مهندس مردم از این حرفها خسته شده اند!!!!!!!

 



تاريخ : 7 / 5 / 1395برچسب:, | 11:10 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

آوای ورزقان: حسن یحیوی فرماندار جدید ورزقان شد

 

به گزارش آوای ورزقان، عصر امروز آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ورزقان با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده شهرستان در مجلس، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد. در ابتدای این جلسه صابر تقویمی سرپرست فرمانداری ورزقان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان در مدت زمان سرپرستی […]

 

به گزارش آوای ورزقان، عصر امروز آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ورزقان با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده شهرستان در مجلس، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه صابر تقویمی سرپرست فرمانداری ورزقان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان در مدت زمان سرپرستی وی ارائه نمود.

 

همچنین در این جلسه ذاکر قیاسی شهردار ورزقان به طور رسمی از سوی پورمهدی معرفی شد.

 

پس از پایان جلسه مسئولین استانی به شهرستان هریس رفتند تا در جلسه تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان حسن یحیوی را تودیع و صابر تقویمی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان هریس معرفی نمایند.

 

فرمانداری شهرستان هریس، دبیری ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری آذربایجان شرقی و بخشداری خسروشهر از جمله سوابق مدیریتی یحیوی است.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا این انتخاب شایسته را به حضرت عالی تبریک میگوید وامیدوار است منبع خیر وبرکت برای منطقه باشد واز زحمات جناب تقویمی تفدیر وتشکر میشود

 



تاريخ : 7 / 5 / 1395برچسب:, | 11:3 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

رضا علیزاده صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، اظهار داشت: حجاب و عفاف از ضروریات دین اسلام بوده و به عنوان دو ارزش جامعه اسلامی مطرح‌اند.

وی حجاب را پوشش ظاهری و عفاف را نوعی حجاب درونی دانست که انسان را از گناه باز می‌دارد و افزود: عامل اصلی حفظ خانواده در جامعه اسلامی رعایت عفاف و حجاب است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس با تاکید بر اینکه حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است، تصریح کرد: خوشبختانه در مقایسه با سایر شهرستان‌ها مردم مومن و نجیب شهرستان ورزقان پیشتاز در رعایت این فرایض الهی می‌باشند که این امر مایه افتخار است.

جناب مهندس در هیئت حضرت موسی بن جعفر فرمودی مشکل ما حجاب نیست با حجاب چیزی درست نمی شود ما نمایندگان مجلس آماده هستیم در این صورت با چادو به مجلس تردد کنیم ......