پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش خبرنگار آوای ورزقان، از  ۲۸ آذر ماه ثبت نام از نامزدهای نمایندگی مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی شروع شده و تا پایان وقت اداری امروز ۳۰ آذر  پنج نفر برای تصدی صندلی سبز مردم ورزقان در بهارستان ثبت نام کرده اند که ترتیب اسامی به این شرح است؛ سعید علیزاده خاروانا، رضا علیزاده کاسین، الهوردی دهقانی(نماینده فعلی مردم شهرستان)، علی عباسی آبخواره، علی عبدالهی سغندل، علی قربانزاده ورزقان و ؟؟؟؟

ثبت نام از کاندیداهای دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز ۲۸ آذر ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان ورزقان شروع شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

علاقه مندان جهت ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بایستی تابعه جمهوری اسلامی ایران باشند و مدارک کامل خود را هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

نامزدهای شرکت کننده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال داشته باشند



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری‌خیابانی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان، 3 نفر از حوزه انتخابیه ورزقان، 5 نفر از مراغه و عجب‌شیر، 2 نفر از اهر و هریس، 2 نفر از میانه، یک نفر از شبستر، 2 نفر از ملکان، 3 نفر از کلیبر، خداآفرین و هوراند، 7 نفر از سراب، 5 نفر از بناب، 3 نفر از مرند و جلفا و 2 نفر بستان‌آباد بودند.خبرگزاری فارس: تبریز با 23 نامزد در صدر/ نامزد شدن 3 خانم در تبریز و اهر/ 3 روحانی در تبریز، میانه و بناب

وی افزود: از مجموع ثبت‌نام کنندگان 3 نفر خانم از شهرهای تبریز و اهر و 3 نفر نیز روحانی بودند که متعلق به شهرستان‌های تبریز، میانه و بناب هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی غالب گروه سنی ثبت‌نام کنندگان در اولین روز ثبت‌نام را 41 تا 50 سال بیان کرد.

سعید شبستری‌خیابانی ابراز داشت: ثبت‌نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در حوزه‌های انتخابیه اصلی شروع شده و داوطلبان می‌بایست برای ثبت‌نام به فرمانداری‌های این حوزه‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: به عنوان مثال کاندیداهای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو باید به فرمانداری تبریز و داوطلبان حوزه اهر و هریس به فرمانداری اهر مراجعه کنند.

شبستری‌خیابانی اذعان داشت: زمان ثبت‌نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر به ترتیب تا چهارم و دوم دی ماه جاری ادامه خواهد یافت و در صورت تداوم مراجعه ساعت ثبت‌نام قابل تمدید است.

این مسئول با بیان اینکه شمار نامزدهای مجلس خبرگان استان به 7 نفر رسیده است، افزود: امیدواریم تا دوم دی ماه تعداد بیشتری از علما و فضلای حائز شرایط استان مراجعه کنند.



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش خبرنگار آوای ورزقان، امروز ۲۸ آذر ماه در اولین روز ثبت نام از نامزدهای نمایندگی مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی سه نفر از کاندیداها برای تصدی صندلی سبز مردم ورزقان در بهارستان ثبت نام کرده اند که به ترتیب سعید علیزاده خاروانا، رضا علیزاده کاسین و الهوردی دهقانی(نماینده فعلی مردم شهرستان) است.

ثبت نام از کاندیداهای دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان ورزقان شروع شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

علاقه مندان جهت ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بایستی تابعه جمهوری اسلامی ایران باشند و ارائه مدارک کامل خود را هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

نامزدهای شرکت کننده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال داشته باشند.



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مردم ورزقان و خاروانا/ اولین نفر ثبت نام کرد

به گزارش خبرنگار آوای ورزقان، اولین نامزد نمایندگی مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در فرمانداری ورزقان و ارائه مدارک مربوطه، ثبت نام کرد.

ثبت نام از کاندیداهای دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان ورزقان شروع شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

علاقه مندان جهت ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بایستی تابعه جمهوری اسلامی ایران باشند و ارائه مدارک کامل خود را هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

نامزدهای شرکت کننده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید حداقل ۳۰ و حداکثر ۷۵ سال داشته باشند.



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، در سومین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی که ۲۲ آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگذار شد از دکتر ابراهیم احمدی به عنوان استاد برتر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به واسطه انجام پروژه‌های صنعتی مورد نیاز صنایع پتروشیمی تجلیل شد.

دکتر ابراهیم احمدی متولد روستای دیزج صفرعلی از توابع بخش مرکزی ورزقان است که افتخارات زیادی از قبیل آنچه در زیر آمده است را در کار نامه دارد.

۳

 

افتخارات، تشویق نامه‌ها و نشان ها

  1. دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکتری، دریافت لوح تقدیر و تندیس دانشجوی نمونه کشوری از ریاست جمهوری محترم سید محمد خاتمی (۱۸/۱۱/۱۳۸۳).
  2. دریافت لوح تقدیر دانشجوی ممتاز دانشگاه زنجان از وزیر محترم علوم, تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر محمد مهدی زاهدی، سال ۱۳۸۴
  3. دریافت لوح تقدیر دانشجوی نمونه کشوری از مقام معظم رهبری (۳/۷/۱۳۸۴)
  4. رتبه دوم پژوهشهای بنیادی نهمین جشنواره جوان خوارزمی با طرح “تهیه نانوکاتالیزور کروم بر پایه سیلیکا و استفاده از آن در سنتز نانو فیبرهای پلی‌اتیلن“، دریافت لوح تقدیر و تندیس خوارزمی از معاون اول ریاست، جمهوری جناب آقای دکتر پرویز داودی (۲۵/۹/۱۳۸۶).
  5. کسب اعتبار ویژه پژوهشی از بنیاد ملی نخبگان ایران ۱۳۸۶٫
  6. دریافت نشان استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان از دکتر جاسبی، سال ۱۳۸۶٫
  7. برگزیده اولین جشنواره ملی مطلع عشق و دریافت لوح تقدیر و تندیس زوج نمونه کشوری از ریاست جمهوری محترم، دکتر محمود احمدی‌نژاد (۱۰/۹/۱۳۸۷).
  8. دبیر علمی شانزدهمین کنفرانس شیمی آلی ایران، دانشگاه زنجان
  9. دریافت لوح تقدیر ارائه برتر در نهمین کنفرانس بین‌المللی پلیمر، ISPST2009(25/06/88).
  10. برگزیده اولین جشنواره ملی ایده‌های برتر استانی آذربایجان‌شرقی(۴/۱۲/۱۳۸۹).
  11. طرح برگزیده جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز تحت عنوان” سنتز و اصلاح سیلیکا”اسفند ماه ۹۲
  12. پژوهشگر برتر بنیاد ملی نخبگان استان زنجان، سال ۹۳
  13. سومین محقق برتر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی (۲۲/۰۹/۹۴)
  14. چاپ ۶۳ مقاله در ژورنالهای معتر بین‌المللی ISI، ارائه ۳۱ مقاله در کنفرانسهای بین‌المللی، ۴۴ مقاله در کنفرانسهای داخلی و ثبت یک اختراع داخلی،
  15. انجام ۱۵ طرح پژوهشی صنعتی خاتمه یافته و یک پروژه کلان ملی تحت عنوان “تهیه کاتالیزور کروم بر پایه سیلیکا و استفاده آن برای تهیه پلی اتیلن ” با شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای تولید کاتالیزور تحریمی مورد نیاز برای بزرگترین شرکت مجتمع پتروشیمی آریاساسول (۹۲ % این پروژه با موفقیت انجام شده و در حال اتمام آن هستیم) در حال اتمام است.

یک پروژه ملی دیگر تحت عنوان “تهیه کاتالیزگرهای کئوردینانسیونی کروم با لیگاندهای سه دندانه‌ییSNS و استفاده از آنها برای تولید انتخابی ۱-هگزن در مقیاس آزمایشگاهی ” با شرکت پتروشیم جم برای تولید کاتالیزور تحریمی مورد نیاز عقد قرارداد شد.

  1. پژوهشگر برتر بنیاد ملی نخبگان استان زنجان، سال ۹۳
آوای ورزقان: ابراهیم احمدی به عنوان سومین محقق برتر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی انتخاب شد

آوای ورزقان: ابراهیم احمدی به عنوان سومین محقق برتر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی انتخاب شد

سوابق اجرایی

  1. معاونت پژوهشی دانشکده علوم دانشگاه زنجان
  2. مدیر گروه شیمی دانشگاه زنجان
  3. مشاور شرکت پتروشیمی جم
  4. مسئول راه اندازی آزمایشگاه فناوری های نوین
  5. دبیر علمی کنفرانس بین المللی شیمی آلی
  6. همکاری در تدوین نقشه جامع علمی کشور
  7. عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشکده داروسازی زنجان
  8. عضو کمیته ارتباط با صنعت دانشگاه زنجان
  9. مجری ۱۰ طرح صنعتی اختتام یافته، مجری یک طرح کلان ملی تولید کاتالیزور کروم برای بزرگترین شرکت تولید کننده پلی‌اتیلن پارس جنوبی (شرکت مجتمع پلیمر اریاساسول) و چندین طرح در حال اجرای دیگر

عضویت در مجامع علمی

  1. عضو بنیاد ملی نخبگان ایران در سطح یک
  2. عضو انجمن مخترعین ایران
  3. عضو انجمن پلیمر ایران
  4. عضو انجمن مهندسی شیمی ایران
  5. عضو باشگاه پژوهشگران جوان
  6. عضو هیات مدیره شرکت استخراج کاران دلتا شرق
  7. عضو شورای پژوهشی مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشکده داروسازی زنجان
  8. عضو کمیته ارتباط با صنعت دانشگاه زنجان

 

همکاری با:

  1. شرکت پ‍ژوهش و فناوری پتروشیمی
  2. پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران
  3. شرکت پتروشیمی جم در پارس جنوبی
  4. شرکت پتروشیمی آریاساسول در پارس جنوبی
  5. مرکز رشد فناوری نانو موسسه تحقیقات صنایع دفاعی
  6. سازمان توسعه و نوسازی معادن


تاريخ : 26 / 9 / 1394برچسب:, | 18:38 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

رحیم بلال‌زاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  پایگاه خبری آوای ورزقان در این مورد اظهار داشت: با دعوت از معتمدین محلی و برگزاری انتخابات از بین افراد واجد شرایط و شرکت کننده اعضای هیأت اجرای انتخابات اسفند در ورزقان انتخاب شدند.

معاون فرماندار ورزقان تصریح کرد: در جلسه انتخابات اعضای هیأت اجرایی توصیه های اخلاقی و قانونی به اعضای هیأت صورت گرفت و بر رعایت اصل بی طرفی از سوی اعضا تأکید شد



تاريخ : 26 / 9 / 1394برچسب:, | 18:34 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از صدور قطعنامه جدید شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که با خاتمه دادن به بررسی موضوعات باقیمانده گذشته (موسوم به پی ام دی)، فصل نوینی را در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران و همکاری‌های کشورمان با آژانس می‌گشاید، استقبال کرد.

وی اظهار داشت: سرانجام شورای حکام پس از 12 سال، با اذعان به تکمیل نقشه راه بین ایران و آژانس، بسته شدن پرونده موسوم به پی ام دی را با استفاده از عبارت صریح close consideration در بند 9 قطعنامه خود اعلام کرد.

ظریف افزود: این قطعنامه بسیار فراتر از بستن موضوع موسوم به پی ام دی رفته و رسماً 12 قطعنامه پیشین شورای حکام در خصوص برنامه هسته‌ای ایران که حاوی اتهامات و محدودیت‌های جدی برای برنامه هسته‌ای کشور بود را لغو کرده است. همچنین شورا دستور کار ناظر به اقدامات گذشته را رسماً خاتمه داده و دستور کار جدیدی تحت عنوان «اجرای برجام» که نگاه به آینده دارد، برای مدت مشخصی ایجاد کرده است.
وزیر امور خارجه تاکید کرد: بر اساس این قطعنامه می‌توان به صراحت گفت موضوع جعلی ابعاد به اصطلاح نظامی برنامه هسته‌ای ایران، موسوم به پی ام دی، به تاریخ پیوسته است. اکنون بر اساس نص صریح گزارش اخیر آقای آمانو، با همه نقاط ضعف آن، عدم انحراف مواد هسته‌ای به سوی فعالیت‌های غیر صلح آمیز رسماً تأیید و در نتیجه نداشتن هرگونه تخلف ایران در هیچ بازه زمانی از معاهده اشاعه (ان پی تی) احراز شده و ماهیت منحصراً صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران یک بار دیگر به اثبات رسیده است. جمهوری اسلامی ایران با تاکید مجدد بر سیاست همیشگی خود در زمینه حرمت سلاح‌های کشتار جمعی و پایبندی به مفاد معاهده عدم اشاعه (ان پی تی) برای اجرای کامل و با حسن نیت تعهدات خود در برجام، به شرط پایبندی کامل طرف‌های 1+5 به تعهدات متقابل خود، اعلام آمادگی می‌کند.



تاريخ : 20 / 9 / 1394برچسب:, | 11:48 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه ورزقان ضمن تبریک هفته وقف به رئیس و کارکنان اوقاف و امور خیریه شهرستان خواستار تسریع در بازسازی مساجد آسیب دیده از زلزله سال۹۱ شهرستان شد و بر ضرورت مشارکت بیش از پیش اوقاف و امور خیریه شهرستان در برنامه های فرهنگی تأکید کرد.

صادقی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد این اداره به تشریح برنامه های هفته وقف در شهرستان پرداخت.

 

 

۱

 

 



تاريخ : 16 / 9 / 1394برچسب:, | 8:47 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

Image result for ‫عکس برای روز دانشجو‬‎

روز قلم های تیز، روز فکر های خلاق
روز اندیشه های نو، روز تو، روز دانشجو مبارک . . .

 



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان از خاروانا، محمد عبدالهی صبح امروز در بازدید راه‌ روستاهای علیار، انویق، چیچکلی و آوانسر از نزدیک در جریان عملیات اصلاح و بازسازی و تعریض این راه‌ها قرار گرفت و خواستار تسریع در عملیات احداث و دقت در رعایت استانداردهای لازم در احداث یک جاده مناسب شد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از اداره راه و شهرسازی شهرستان ورزقان اظهار داشت: یکی از خواسته‌های به حق اهالی روستاهای انویق و آوانسر انجام عملیات عمرانی برای باز سازی راه دسترسی‌ و تعریض آن جهت حل مشکل رفت و آمد وسایل نقلیه روستا نشینان بود که با تلاش‌های صورت گرفته ضمن شناسایی نقاط حادثه خیز و مشکل ساز برای عبور و مرور بر این انتظار اهالی جامعه عمل بپوشانده شد.

 بخشدار خاروانا با اشاره به اینکه راه روستای مذکور یکی از راه‌های میانبر حساس برای اتصال به جنگل های ارسباران و مراتع عظیم در اطراف آن است که در مواقع اضطرار و آتش سوزی در این مناطق، جهت آتش نشانی بسیار کاربردی بوده بر ادامه ساماندهی آن در آینده ای نزدیک خبر داد.

IMG 6910 copy

IMG 6914

IMG 6901IMG 6896

IMG 6936 copy

 

 



تاريخ : 15 / 9 / 1394برچسب:, | 11:41 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان از خاروانا، محمد عبدالهی در جمع اهالی این روستا گفت: در راستای سیاست های محرومیت زدایی و در جهت تلاش برای مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها و لزوم فراهم سازی زمینه و امکانات آن تمام سعی و تلاش خود را در جهت عمران و آبادانی روستاها به کار گرفته ایم که این امر نیز نیازمند حمایت اهالی است.

وی با تمجید از همراهی و حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ورزقان در جهت ارائه تسهیلات و پرداخت وام های مسکن روستایی گفت: بدون شک ساخت ۴۰ واحد مسکونی از ۴۸ پروانه ساختمانی صادر شده در طول ۶ ماه، کاری بسیار سخت و در عین حال مبارک و خوش یمن برای آبادانی و عمران روستا و بازگشت امنیت و زندگی شیرین در زیر سقف این واحدهای ساختمانی به جای خانه های کاه گلی و غیر استاندارد است که این امر بر اثر صمیمیت و در سایه همکاری اهالی محترم روستا با دهیاری، اعضای شورای اسلامی و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان به وجود آمده است.

بخشدار خاروانا تصریح کرد: عمران و آبادانی روستاها تنها با رعایت ساخت و سازها بصورت اصولی و استاندارد و بر اساس طرح های هادی روستایی به عنوان سند توسعه و راهبردی هر روستا است که بارها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مورد تاکید قرار گرفته که همین امر نیز در این روستا محقق گردیده و می طلبد مالکینی که بنا دارند بعد از فصل کاری شروع به احداث واحد مسکونی نمایند این مورد را رعایت نمایند.

محمد عبدالهی در پاسخ به موضوعات مطرح شده سوی از اهالی روستا در مورد مشکلاتی مانند احداث راه ارتباطی آوانسر- انویق، بهسازی معابر داخل روستا، آب شرب و نبود تلفن ثابت، افزود: ما بر خود وظیفه می دانیم تا جایی که قانون اجازه می دهد و در توان داریم نسبت به حل مشکلات فارغ از در خواست اهالی روستاها رسیدگی کنیم از این رو تلاش خواهیم کرد مشکل تلفن ثابت و آب شرب را با هماهنگی و مکاتبه هایی که با ادارات مخابرات و آب و فاضلاب روستایی شهرستان ورزقان انجام داده‌ایم به سرانجام برسانیم

.



تاريخ : 14 / 9 / 1394برچسب:, | 15:23 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

تبریز - ایرنا - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی به ایرنا گفت: مردم شهرستان ورزقان در 24 ساعت گذشته سردترین دمای استان را با 20 درجه سانتی گراد زیر صفر تجربه کردند.

محمد اشجعی روز شنبه با اعلام اینکه دمای هوای تبریز در سردترین زمان 24 ساعت گذشته به 10 درجه سانتی گراد زیرصفر رسید، گفت: در حال حاضر دمای این شهر چهار درجه سانتی گراد زیرصفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته یک درجه کاهش یافته است.
وی افزود: در همین مدت بیشینه دما از شهرستان های کلیبر، بناب، ملکان و بندر شرفخانه گزارش شده است.
اشجعی با اشاره به تداوم وضعیت جوی استان از نظر دما تا پایان هفته جاری گفت: از فردا با فعال شدن شاخه جنوبی سامانه مستقر در کشور، شاهد بارش پراکنده برف و باران در استان خواهیم بود.
استان آذربایجان شرقی واقع در ناحیه شمال غرب کشور از مناطق سردسیر و کوهستانی به شمار می رود.



تاريخ : 13 / 9 / 1394برچسب:, | 17:23 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، طی جلسه شورای ستاد اقامه نماز جمعه ورزقان در دفتر امام جمعه با رای و نظر اکثریت اعضا سجاد رزمجو به عنوان رئیس جدید ستاد اقامه نماز جمعه به مدت یکسال انتخاب گردید و از تلاش های و زحمات ابراهیمی رئیس پیشین ستاد نماز جمعه تقدیر گردید.

حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهرستان ورزقان در این جلسه بر ضرورت فرضیه نماز جماعت خصوصا نماز جمعه تاکید کرد و از همین رو نقش رئیس ستاد نماز جمعه را در ارتقای جایگاه کمی و کیفی نماز جمعه ضروری برشمرد و اظهار داشت: مسئول ستاد نماز جمعه باید با کمک اعضا در برگزار کردن با شکوه نماز جمعه و برنامه های فرهنگی و مسجدی هر چه بیشتر کوشا باشند.

لازم به ذکر است سجاد رزمجو  فرماندهی پایگاه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)  مدرسی دانشگاه آزاد اسلامی ورزقان را در کارنامه دارد.



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، حامد نجفی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اظهارات مختاری مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون مبنی بر بی‌اطلاعی از بازگشت مجدد وی به این باشگاه، اظهار داشت: آقای مختاری مدیرعامل باشگاه نیستند بلکه به‌عنوان سرپرست باشگاه مس سونگون در منطقه ورزقان منصوب‌ شده‌اند و قرار هم نیست نامه‌ای به ایشان ارسال شود.

وی افزود: دیروز نامه‌ای با امضای آقای مهدی کرباسیان به شماره ۹۱۹۱/۹۴ و تاریخ ۹۴/۹/۱۰ خطاب به آقای حاجی آقازاده عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی مس و مدیرعامل شرکت مس آذربایجان به دست ما رسید با این مضمون که تیم فوتسال باشگاه با توجه به وضعیت مناسب در لیگ و اهمیتی که برای مردم شریف تبریز و آذربایجان دارد، تا پایان فصل به نحوی مدیریت شود که وضعیت تیم به هم نخورد و تا آخر سال جاری با سرپرستی و مدیریت حامد نجفی ادامه دهد و در پایان فصل لیگ برتر فوتسال، تصمیم لازم اتخاذ شود.

نجفی در پاسخ به این سؤال که آیا این حکم، تنها شامل سرپرستی تیم فوتسال می‌شود یا همه امور مدیریتی باشگاه را در برمی‌گیرد، گفت: این نامه ۲ بند دارد که در بند دوم، مطالبی که گفتم قید شده و در بند نخست نوشته‌ شده است که بر اساس سیاست‌های ابلاغی طی نامه مورخه ۹۴/۸/۲۴ مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان در منطقه و نه استان، با سرپرستی فرد منتخب هیئت‌مدیره به فعالیت خود ادامه دهد و مسیر قانونی را طی کند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون خاطرنشان کرد: بر اساس بند اول این نامه، آقای مختاری فقط سرپرست باشگاه در منطقه هستند و بر اساس بند دوم حکم مدیرعاملی بنده پابرجاست. یعنی ما با منطقه کاری نداریم و در واقع مس آذربایجان هستیم و آن‌ها هم مس سونگون.

وی تصریح کرد: از این‌ پس این ۲ باشگاه با تشکیلات و ساختار مجزا فعالیت می‌کنند و هرکدام مستقل از یکدیگر هستند.

نجفی در واکنش به اظهارات اخیر نماینده مردم ورزقان مبنی بر اینکه مدیریت باشگاه مس ۲ میلیارد پول را در تیم فوتسال حیف‌ومیل می‌کرد و توجهی به منطقه ورزقان نداشت، گفت: من ایشان را در سطحی نمی‌بینم که به ایشان پاسخ بدهم و شأن خودم را بیش‌تر از آن می‌دانم که به چنین اظهاراتی واکنش نشان بدهم.

 

 



تاريخ : 10 / 9 / 1394برچسب:, | 18:18 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش ایرنا، برکناری مدیرعامل باشگاه مس سونگون در حالی انجام گرفت که تیم فوتسال این باشگاه هم اکنون با 39 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.
نجفی به مدت یک سال و نیم مدیرعاملی باشگاه مس سونگون را بر عهده داشت.
مدیرعامل جدید مس سونگون به عنوان مدیر بومی و از منطقه خاروانا شامگاه دوشنبه در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر ورزقان معرفی شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد و در همان سال با خرید امتیاز تیم دسته دومی شاهین اهواز با هدف گسترش فرهنگ و ورزش در منطقه ورزقان وارد لیگ دسته دو فوتبال باشگاهی کشور شد.
تیم فوتبال این باشگاه با سرمربیگری احد شیخ لاری به لیگ دسته یک صعود کرد اما با رای فدراسیون فوتبال در دسته دو باقی ماند.
از آن به بعد تمامی فعالیت های باشگاه مس سونگون در تیم فوتسال خلاصه شد و در هیچ رشته ورزشی فعالیت آنچنانی نداشت.



پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

مقیمی گفت: تبلیغات رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از 29 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا روز ششم اسفند ادامه خواهد داشت و در بقیه موارد تبلیغ ممنوع است.

 

محمدحسین مقیمی

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور امروز در نشست‌خبری و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر حضور چهره‌های دولتی در برخی همایش‌های انتخاباتی، گفت: در قانون انتخابات و در ماده 60 آمده که هیئت‌های اجرایی و نظارت نمی‌توانند از کسی طرفداری و یا بر له یا علیه کسی فعالیت کنند، در واقع هیئت‌های اجرایی و نظارت و همچنین مجریان انتخابات و ناظران انتخابات در تمام سطوح نمی‌توانند وارد فعالیت‌های انتخاباتی شوند.

وی با اشاره به ماده 59 قانون انتخابات، گفت: در این ماده صراحتا ذکر شده که هیچ‌کس نمی‌تواند از امکانات دولتی له یا علیه کسی در انتخابات استفاده کند، بنابراین کارمندان دولت زمانی که در مقام کارمند هستند نمی‌توانند وارد فضای انتخابات شوند که در واقع در ساعات غیر از وقت اداری می‌توانند وارد فضای تبلیغات شوند، البته باید بر این نکته توجه شود که تبلیغات رسمی از 29 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا روز ششم اسفندماه ادامه خواهد داشت و در بقیه موارد تبلیغ ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه فعالیت سیاسی برای همه احزاب و گروه‌ها بلامانع است، مگر مواردی که قانون‌گذار از جمله نیروهای نظامی و قضایی ممنوع کرده باشد، اظهار داشت: بنابراین فعالیت سیاسی برای همه احزاب و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار در طول سال آزاد است و برای وزارت کشور نیز فرقی نمی‌کند که آن حزب از چه جناحی باشد.

مقیمی با بیان اینکه مجریان انتخابات حق فعالیت انتخاباتی ندارند و هیچ‌کس به عنوان شخصیت حقوقی نمی‌تواند فعالیت کند، تصریح کرد: ما در وزارت کشور برای اینکه شبهه طرفداری برای ما پیش نیاید از همان اول حضور مدیران وزارت کشور در نشست‌های انتخاباتی را منع کردیم.

وی ادامه داد: یک مقام دولتی و یا یک کارمند دولت به عنوان یک فرد عادی و خارج از چارچوب و سازمان اداری می‌تواند در قالب حزب متبوعش فعالیت کند و قانون نیز منعی برای او پیش‌بینی نکرده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مقام دولتی در جایگاه حقوقی خود نمی‌تواند وارد فضای انتخابات شود، گفت: فرقی نمی‌کند آن مقام چه کسی باشد، سخنگوی دولت باشد یا معاون رئیس‌جمهور، نمی‌تواند از جایگاه حقوقی خود فعالیت حزبی کند.

مقیمی در پاسخ به این سوال که اخیرا یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده بود که معاون سیاسی وزیر کشور به همه فرمانداران و استانداران اعلام کرده‌ که با هیچ‌کدام از نمایندگان فعلی مجلس همکاری و نشست مشترک نداشته باشند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس تا تاریخ هفتم خردادماه سال 95 طبق وظایف خود در حوزه‌های انتخاباتی می‌توانند حضور داشته باشند و این شامل حال همه نمایندگان مجلس است که سفر کنند و جلسات بگذارند، اما اینکه فرمانداران ما در هر جلسه آنها را همراهی کنند چنین انتظاری نباید باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات هفتم اسفند با توجه به همزمانی مجلس شورای اسلامی و خبرگان برای ما مهم و حائز اهمیت است، تصریح کرد: اگر در جایی جلسه‌ای برگزار شود که نیاز به حضور فرماندار یا استاندار باشد منعی برای حضورش نیست، اما آن‌قدر کار برای انتخابات داریم که باید بیشتر تمرکز مجریان انتخابات برای برگزاری هوشمند، سالم و قانونی انتخابات معطوف شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر برگزاری الکترونیکی انتخابات و آخرین وضعیت آن، گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات سه فرآیند سخت‌افزار، نرم‌‌افزار و حوزه‌های انتخاباتی دارد که هر سه مورد آن باید به تایید شورای نگهبان برسد.

مقیمی گفت:‌ همان‌گونه که در رسانه‌ها اعلام شد، سخت‌افزار انتخابات به تایید شورای نگهبان رسیده و نرم‌افزار انتخابات را تهیه و در اختیار شورای نگهبان قرار دادیم و منتظر نظر نهایی این شورا درباره آن هستیم.

وی حوزه‌های انتخاباتی را سومین رکن مورد نیاز برگزاری الکترونیکی انتخابات برشمرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم حوزه‌های انتخاباتی را طی روزهای آینده مشخص و با جزئیات به شورای نگهبان اعلام کنیم، بنابراین اگر هر سه رکن به تایید شورای نگهبان برسد، ما به لطف خدا یک سوم انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 23 مرحله از 25 مرحله برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این دوره تلاش خواهیم کرد با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم آن دو مرحله دیگر را نیز به صورت صددرصد ماشینی برگزار کنیم و ما تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی را در دوره گذشته داشته‌ایم.

مقیمی با بیان اینکه دولت  یک سوم بودجه برگزاری انتخابات را در اختیار وزارت کشور قرار داده، تصریح کرد: نرم‌افزار مورد نظر نیز توسط کارشناسان داخلی و شرکت‌های داخلی تهیه شده و منتظریم شورای نگهبان نظر خود را در این باره اعلام کند. تمام تلاش ما این است که همه فاکتورهای برگزاری الکترونیکی انتخابات از موارد جزی و کلی را به نحو احسن انجام دهیم.

وی درباره نرم‌افزار ارائه شده و ویژگی‌های آن، گفت: امنیت، ایمنی، سرعت و سلامت و سایر مسائل در این نرم‌افزار به خوبی مورد توجه قرار گرفته و انشاءالله مشکل خاصی در این زمینه در صورت تایید شورای نگهبان نیز نخواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر برگزاری قانونمند انتخابات، اظهار داشت: نمایندگان دولت و مجریان برگزاری انتخابات تمام تلاش‌های خود را برای برگزاری بدون حاشیه انتخابات در نظر گرفته‌اند و انشاءالله مشکلی نخواهیم داشت.

مقیمی در پاسخ به سوالی درباره حوادث قرچک اظهار داشت: گزارش نهایی حادثه قرچک تهیه شده و ما آن را به قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از نمایندگان مجلس در تجمع مخالفان برگزاری همایش در قرچک حضور داشته و آیا پرونده وی به قوه قضائیه ارسال می‌شود؟ گفت: از نظر ما همه کسانی که در آن مکان تجمع کردند تخلف کرده‌اند و باید قوه قضائیه به پرونده‌های آنان رسیدگی کند.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره لغو سخنرانی مصطفی کواکبیان در دزفول، اظهار داشت: این برنامه مجوز نداشته و به همین دلیل لغو شده بود، اما آقای کواکبیان در دانشگاه دزفول موفق به سخنرانی شد.

مقیمی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در راستای رفت و آمد فعالان سیاسی در زمینه برگزاری شکوهمند انتخابات و حضور حداکثری مردم نداریم، گفت: هرکسی در فرآیند برگزاری انتخابات خلاف کند، قطعا به تخلف او رسیدگی خواهد شد.

 

 



تاريخ : 10 / 9 / 1394برچسب:, | 18:1 | نویسنده : سعید علیزاده
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 15:24 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

در این خبر تصاویر مربوط به دومین یادواره 12 شهید روستاهای دیزج صفرعلی و کرویق را که با حضور مسئولین ارشد شهرستانی و به همت حوزه مقداد شهرستان ورزقان برگزار گردید مشاهده می کنید.
 

DSCF2066 DSCF2067 DSCF2068 DSCF2069 DSCF2070 DSCF2071 DSCF2078 DSCF2079 DSCF2080 DSCF2081 DSCF2082 DSCF2083 DSCF2084 DSCF2085 DSCF2086 DSCF2091 DSCF2093 DSCF2100 DSCF2114



تاريخ : 6 / 9 / 1394برچسب:, | 16:9 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی خطیب نماز جمعه ورزقان در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ورزقان مجلس را عصاره و چکیده ملت دانست و اظهار داشت: نباید اجازه دهیم افراد وابسته به غرب و یا  افراد با افکار غرب گرایانه به مجلس نفوذ کنند تا مجلس همسو با آرمان های امام راه و پشتیبان ولایت فقیه تشکیل شود که پشتوانه قانون اساسی باشد.

وی با اشاره به اینکه یک نماینده مجلس نباید وابسته به کانون های قدرت و ثروت باشد و با خرید رای به مجلس راه یابد تصریح کرد: درصورتی که مجلسی سالم با نمایندگان صالح تشکیل شود دیگر مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت.

امام جمعه ورزقان با تاکید بر رقابت سالم انتخاباتی از سوی کاندیداها احتمالی مجلس شورای اسلامی و به دور از تخریب یکدیگر اظهار داشت: اسفند ماه امسال یک بار دیگر مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پر شور در پای صندوق های رای جواب دندان شکنی را به دشمنان نظام خواهند داد.

در حال تکمیل……



تاريخ : 5 / 9 / 1394برچسب:, | 19:8 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرپرست اجرای طرح‌های شرکت گاز استان در آیین آغاز عملیات گازرسانی به روستای بخش خاروانا شهرستان ورزقان گفت: با گازرسانی به 19 روستای بخش خاروانا، یک هزار و 229 خانوار روستایی با جمیعتی بیش از پنج هزار و 870 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

آریان پور افزود: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 25 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در اقطار مختلف اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده این پروژه 150 میلیارد ریال است و مطابق برنامه زمانبندی اجرای این پروژه در مدت زمان یک سال به اتمام خواهد رسید .

وی گفت: در حال حاضر 69 درصد روستاهای شهرستان ورزقان با 74 درصد خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده که با اتمام روستاهای در دست اجرای این شهرستان درصد بهره مندی روستایی به 90 درصد خواهد رسید.

گفتنی است در این پروژه گازرسانی روستاهای لاله بجان، استرقان، جوشین، سرکش، سقای، سندآخور، سیوان، گوراکش، گل چول، گلو، گوراند، مرزآباد، مشاهیر، میلق،  ورزقان، میوه رود، نگارستان، ینگجه، لیلاب قدیم قرار دارند.


تاريخ : 4 / 9 / 1394برچسب:, | 14:28 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:


تبریز/ خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی
بازوی قطع شده دختر 9 ساله ای امروز با موفقیت در تبریز ، پیوند زده شد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر دارا الوند فر ، عضو تیم جراحی این پیوند گفت: بعد از اطلاع از قطع کامل اندام فوقانی از ناحیه شانه ، این دختر بچه در بیمارستای امام رضای تبریز تحت مداوای تیم پزشکی قرار گرفت.
این فوق تخصص عروق افزود : شریان های عضو، همراه با استخوان و عصب های بیمار، به مدت 5 ساعت با موفقیت پیوند زده شد و خوشبختانه بعد از عمل پیوند، جریان خون برقرار شده و عضو پیوند زده شده ، گرم است.
فوق تخصص بالینی و جراح پیوند نیز با بیان اینکه زمان طلایی برای پیوند کامل عضو قطع شده، 3 تا 6 ساعت بعد از قطع کامل اندام است گفت : وقتی سه ساعت از قطع کامل عضو بگذرد تغییرات برگشت ناپذیری در آن ایجاد می شود و بعد از 6 ساعت هم این تغییرات غیر قابل برگشت خواهد بود.
دکتر فرزاد کاکائی گفت: خوشبختانه اندام قطع شده ای این دختر بچه، بدون له شدگی به کادر درمان تحویل داده شده بود.
دکتر محمدرضا محرمی متخصص ارتوپدی و عضو تیم پزشکی این جراحی نیز با بیان اینکه عمل های جراحی نظیر بازسازی حرکات آرنج، دست و ساعد و همچنین پیوند پوست بر روی وی انجام خواهد گرفت گفت: 3 تا 6 ماه زمان، برای برگشت پذیری کارکرد این عضو لازم است.
بازوی دست راست آیدا موسوی اهل روستای دوریق شهرستان ورزقان، هنگام استفاده از علف بر صنعتی، قطع شده بود.