تاريخ : 8 / 12 / 1394برچسب:, | 17:45 | نویسنده : سعید علیزاده

در حالی که آمار جمعیت کل ورزقان و خاروانا  45708 نفر اعلام شده بود باز هم حضور نیروهای خارج از شهرستان ورزقان و خاروانا در ایام انتخابات ورزقان و دخالت در نتیجه رای ورزقان تعداد رای دهنده ها در این شهرستان به 53000 نفر رساند یعنی 8000 نفر حتی از جمعیت کل ورزقان پیشی گرفت.

با یک حساب سرانگشتی در خوشبینانه ترین حالت به علت نبود آمار دقیق واجدین شرایط رای دادن میزان مشارکت واجدین شرایط رای دادن در انتخابات ورزقان به حدود 140 تا 150 درصد می رسد.

میزان مشارکت نسبت به کل جمعیت ورزقان خاروانا حدود 116 درصد می باشد



تاريخ : 15 / 12 / 1394برچسب:, | 3:30 | نویسنده : سعید علیزاده



تاريخ : 8 / 12 / 1394برچسب:, | 10:44 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 فرماندار محترم و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ورزقان

موضوع:رسیدگی به روند انتخابات

اینجانب سعید علیزاده خاروانا کاندیدای دوره  دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ورزقان و خاروانا به روند انتخابات و نحوه رای گیری در روستاهای قید شده در ذیل نامه که کاملا خلاف انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته اعتراض دارم و از مسئولین انتظار دارم با در نظر گرفتن احکام الهی و شرع مقدس اسلام مسائل ذکر شده را برسی و نتیجه را به عموم مردم برسانیدو بایستی برای مردم شریف منطقه اعلام شود که چگونه یک نفر در اخرین دقایق انتخابات وارد شود و با حیله و مکر با ارمان های مردم بازی و در شهرستان ما متاسفانه بیش از 20 هزار رای وارد گردد و با عنایت بر اینکه از نحوه رای گیری تمام مسئولین محلی معترض و عنوان می نمایند که اینگونه رای گیری موجب ابرو ریزی در شهرستان می گردد

روستای کاسین و علویق واویلق وزغن آبادچند بار برق به طور عمدی فطع شده و با شناسنامه های خریداری شده چندین بار رای گیری شده است

امضاء سعید علیزاده به امید پیروزی حق علیه باطل



تاريخ : 26 / 12 / 1394برچسب:, | 14:31 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، در حالی که سه روز تا پایان مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است و ۲۴ ساعت بعد، یعنی هفتم اسفند رأی گیری به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز خواهد شد، و کاندیداها در این مهلت قانونی تبلیغات و قبل از آن هرگونه قانون شکنی را انجام داده اند از جمله، تبلیغات زودهنگان انتخاباتی، تخریب یکدیگر، توجه نکردن به نظافت شهری در چسباندن پوسترهای تبلیغاتی، به چالش کشاندن رقبا در سخنرانی‌های تبلیغاتی آنان و…

که در همین راستا یکی از مخاطبان پایگاه خبری آوای ورزقان با ارسال دل نوشته‌ای خطاب به نامزد‌های نمایندگی از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا نوشته است: امیدوارم روزگار بر وفق مرادتان باشد. اما یک گله از همگی شما دارم؛ چطور می شود شمایی که ادعایی قانون مداری و قانون گذاری دارید خود در راه رسیدن به مجلس، جهت قانون گذاری همه نوع قانون شکنی انجام دهید، مگر می‌خواهید در مجلس چه کنید که اینقدر برای رسیدن به آن تقلا می کنید اگر کسی هدف خدمت به مردم را داشته باشد اینقدر برای رسیدن به مجلس دست و پا نمی‌زند و از هر شیوه‌ای برای رسیدن به این هدف استفاده نمی کند.
قانون که شما با قانون شکنی تصویب کنید به درد این کشور و نمی خورد، چون همسو با خطوط ارائه شده از سوی رهبری نیست.

اما مردمان ولایتمدار و شجاع ورزقان و خاروانا در ۹ دوره گذشته که هموراه با تعصبات قومی و قبیله ای رأی داده‌اید می بینید با شهرستان ورزقان چه کرده‌اید؟ جواب آیندگان را چه خواهید داد؟ بدانید که همان یک رأی شما فرد پیروز را نتخاب می کند. پس خود را باور داشته باشد و بر اساس خطوط ارائه شده از سوی رهبر انقلاب که همانا رهبری پاک، بی نظیر و قوت قلبی برای دوستان و بیم آفرین برای دشمنان است رأی خود را به صندوق‌ها وارد کنید.

مردم با فرهنگ شهرستان ورزقان اینکه بگویم چون فلانی موفق خواهد شد به او رأی بدهیم اشتباه بزرگی است چون در دوره‌های گذشته چنین رأی داده‌ایم اما واقعیت این است که فرد پیروز را با همان یک رأی ما انتخاب می‌شود پس خود را باور داشته و نسبت به یک رأی خود احساس مسئولیت کنیم.

البته انتخابات ورزقان وخاروانا با همه جا فرق می کند!انشاالله بعداز تعطیلات چیزهای برای گفتن خیلی دارم و کارم با پیروز میدان میباشد!نفری که برای زنده مردم قیمت تعیین کرد!



تاريخ : 26 / 12 / 1394برچسب:, | 14:23 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

احمد حسن نژاد ارزیل در یادداشتی برای پایگاه خبری آوای ورزقان نوشت: پدیده شوم «خرید رأی»، سال‌ها است به سان خوره به جان شهرستان محروم ورزقان افتاده است. این آسیب مهم انتخاباتی خسارات جبران ناپذیری به حیثیت و آبروی این حوزه انتخاباتی وارد آورده، به گونه ای که هر زمان سخن از خرید رأی به میان می آید بی درنگ ذهن ها راهی کوچه پس کوچه های این شهرستان می شوند.

 

شاید ورزقان و خاروانا تنها حوزه انتخابیه کشور باشد که در طول عمر ۳۶ ساله مجلس شورای اسلامی، دو بار انتخاباتش به خاطر تخلفات گسترده بویژه خرید و فروش رأی ابطال گردیده است. بنیان این دیوار کج را هرکس که نهاده باشد، خیانتی عظیم در حق این آب و خاک روا داشته است و بی شک در محضر خداوند پاسخگو خواهد بود. اما خیانت آنانکه بر قوام و تداوم این شیوه ناپسند اصرار دارند، کمتر از بنیانگذارانش نیست. چرا که آنان دانسته پای در مسیری می گذارند که نتایجش از قبل بر همه عیان و آشکار است.

 

آنچه مرا بر نگارش این سطور واداشت؛ نه نبش قبر گذشته و متهم کردن پیشینیان، بلکه خبرهایی است که این روزها از چهار گوشه شهرهای تبریز، اهر، مرند و هادیشهر به گوش می رسند. این خبرها نشان از بسته شدن لیست هایی در خارج از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا دارند. لیست هایی که قرار است هزاران نفر را روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در قبال دریافت شندرغاز وارد حوزه های شهری و روستایی نموده و نام اربابان شان را از صندوق ها بیرون بکشند.

 

در برهه فعلی مسئولین اجرایی انتخابات شهرستان، در معرض آزمونی بس بزرگ قرار گرفته اند. آزمونی که نتایجش تا چند روز آینده مشخص خواهد شد. اما در این میان شهروندان و ساکنان حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا در قبال زادگاه شان حقی بر گردن دارند. و آن چیزی نیست جز دست رد زدن بر سینه ارباب زر و حمایت از مسئولین اجرایی انتخابات شهرستان در راستای جلوگیری از بروز تخلفات انتخاباتی. بی شک چنانچه مردم شهرستان از این آزمون سربلند بیرون بیایند، جدای از حفظ استقلال رأی خویش، آبرو و حیثیت از دست رفته انسانی، مدنی و سیاسی منطقه را نیز به آن باز خواهند گرداند.

دوست عزیز !نفری که با گستاخی کامل در روستاها گفته است گونی گونی پول پخش می کنم وباردان باردان باید جمع کنم وای برما !!!!!