هلال احمر در مناطق زلزله زده ارسباران مدرسه احداث می کند
تاريخ : 27 / 8 / 1394برچسب:, | 10:53 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از احداث هشت باب مدرسه در مناطق زلزله زده ارسباران توسط این جمعیت خبر داد.

عزیز نوری مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز نوری صبح چهارشنبه در جلسه هئیت مدیره هلال احمر آذربایجان شرقی در شهرستان بناب گفت: جمعیت هلال احمر استان تفاهم نامه ای را با اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی منعقد کرده است که بواسطه آن متعهد به ساخت اماکن آموزشی و مدارس در مناطق زلزله زده شده است.

وی در ادامه خاطر نشان شد: در راستای اجرای این تفاهم نامه، کلنگ احداث یک باب مدرسه استثنایی در شهرستان هریس به زمین زده شده و علاوه بر آن تا مهر سال آینده هشت باب مدرسه دیگر نیز در شهرهای اهر و هریس و ورزقان احداث و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.  

مدیر عامل هلال احمر استان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و همایش میلیونی شیعیان در کربلای معلا اظهار داشت: امسال جمعیت هلال احمر در امر پشتیبانی امدادی زائران حسینی در محور شلمچه تا کربلا و سایر محورها ایفای نقش خواهد کرد.

نوری در بخش پایانی سخنان خود به انتخابات پیش روی مجامع هلال احمر در شهريور سال ۹۵ نیز اشاره و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر داوطلب محور بوده و ما از همین جا از نخبگان و افراد توانمند و سرشناس در خواست می کنیم با شرکت در انتخابات مجامع سال آینده هلال احمر، یارو یاور این جمعیت باشند چون وجود شوراها و هئیت های اجرایی توانمند بر داشته های هلال احمر خواهد افزود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: