همایش بصیرت در مسجد جامع خاروانا برگزار شد + تصویر
تاريخ : 10 / 10 / 1394برچسب:, | 19:46 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان؛ اهالی مومن و متدین بخش خاروانا همزمان با مردم عزیز ایران اسلامی برای گرامیداشت حرکت تاریخی ۹ دی سال ۸۸ با حضور در همایش بصیرت در مسجد جامع تاریخی خاروانا، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و بر علیه دشمنان ایران اسلامی شعار سر دادند.

حج‍‍‍ت الاسلام محمد زاده در این همایش تصریح کرد: حماسه ماندگار ۹ دی یک حرکت جمعی و ملی بود که بصورت خودجوش و گسترده شکل گرفت و برای همیشه در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

وی ادامه داد: ۹ دی مربوط به حزب و گروه خاصی نیست بلکه روز رشادت های ملتی است که برای دفاع از ولایت فقیه و مبارزه با نقشه های شوم دشمنان به صحنه آمدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان با اشاره به اینکه باید با هوشیاری و آگاهی از برنامه های استکبار جهانی، از نفوذ دشمنان در تمامی حوزه ها جلوگیری شود افزود: در جریان حوادث سال ۸۸ دشمن بار دیگر با شایعه پراکنی و حرف های خلاف واقع سعی بر تفرقه افکنی و مایوس کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند ولی مردم بصیر ایران عزیز بار دیگر در نهم دی ماه با حضور گسترده در خیابان ها نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود پای نظام خواهند ماند و از رهبری پیروی و حمایت خواهند کرد.

حج‍‍‍ت الاسلام حسن زاده  رئیس حوزه قضایی خاروانا با گرامیداشت یادو خاطره شهدا، به نقش مقام معظم رهبری در خنثی کردن حیله ها و برنامه های دشمنان اشاره کرد و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که نتیجه خون بسیاری از جوانان عزیز این کشور بود استکبار جهانی با اتکاء به روش های مختلف در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که بارها با درایت و نقش آفرینی پیامبرگونه رهبر انقلاب تیرشان به سنگ خورده بود.

۲۰۱۵۱۲۳۰ ۱۲۱۳۵۸ 1۲۰۱۵۱۲۳۰ ۱۲۱۵۳۳۲۰۱۵۱۲۳۰ ۱۲۱۵۰۱۲۰۱۵۱۲۲۹ ۱۲۰۸۱۲۲۰۱۵۱۲۳۰ ۱۲۱۴۱۴ 1۲۰۱۵۱۲۳۰ ۱۲۱۱۵۷ 1۲۰۱۵۱۲۳۰ ۱۱۳۷۵۱

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: