پدیده شوم «خرید رأی» بر روی میز اربابان زر!
تاريخ : 26 / 12 / 1394برچسب:, | 14:23 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

احمد حسن نژاد ارزیل در یادداشتی برای پایگاه خبری آوای ورزقان نوشت: پدیده شوم «خرید رأی»، سال‌ها است به سان خوره به جان شهرستان محروم ورزقان افتاده است. این آسیب مهم انتخاباتی خسارات جبران ناپذیری به حیثیت و آبروی این حوزه انتخاباتی وارد آورده، به گونه ای که هر زمان سخن از خرید رأی به میان می آید بی درنگ ذهن ها راهی کوچه پس کوچه های این شهرستان می شوند.

 

شاید ورزقان و خاروانا تنها حوزه انتخابیه کشور باشد که در طول عمر ۳۶ ساله مجلس شورای اسلامی، دو بار انتخاباتش به خاطر تخلفات گسترده بویژه خرید و فروش رأی ابطال گردیده است. بنیان این دیوار کج را هرکس که نهاده باشد، خیانتی عظیم در حق این آب و خاک روا داشته است و بی شک در محضر خداوند پاسخگو خواهد بود. اما خیانت آنانکه بر قوام و تداوم این شیوه ناپسند اصرار دارند، کمتر از بنیانگذارانش نیست. چرا که آنان دانسته پای در مسیری می گذارند که نتایجش از قبل بر همه عیان و آشکار است.

 

آنچه مرا بر نگارش این سطور واداشت؛ نه نبش قبر گذشته و متهم کردن پیشینیان، بلکه خبرهایی است که این روزها از چهار گوشه شهرهای تبریز، اهر، مرند و هادیشهر به گوش می رسند. این خبرها نشان از بسته شدن لیست هایی در خارج از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا دارند. لیست هایی که قرار است هزاران نفر را روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در قبال دریافت شندرغاز وارد حوزه های شهری و روستایی نموده و نام اربابان شان را از صندوق ها بیرون بکشند.

 

در برهه فعلی مسئولین اجرایی انتخابات شهرستان، در معرض آزمونی بس بزرگ قرار گرفته اند. آزمونی که نتایجش تا چند روز آینده مشخص خواهد شد. اما در این میان شهروندان و ساکنان حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا در قبال زادگاه شان حقی بر گردن دارند. و آن چیزی نیست جز دست رد زدن بر سینه ارباب زر و حمایت از مسئولین اجرایی انتخابات شهرستان در راستای جلوگیری از بروز تخلفات انتخاباتی. بی شک چنانچه مردم شهرستان از این آزمون سربلند بیرون بیایند، جدای از حفظ استقلال رأی خویش، آبرو و حیثیت از دست رفته انسانی، مدنی و سیاسی منطقه را نیز به آن باز خواهند گرداند.

دوست عزیز !نفری که با گستاخی کامل در روستاها گفته است گونی گونی پول پخش می کنم وباردان باردان باید جمع کنم وای برما !!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: