پیروز انتخابات با یک رأی مشخص می‌شود
تاريخ : 26 / 12 / 1394برچسب:, | 14:31 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، در حالی که سه روز تا پایان مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است و ۲۴ ساعت بعد، یعنی هفتم اسفند رأی گیری به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز خواهد شد، و کاندیداها در این مهلت قانونی تبلیغات و قبل از آن هرگونه قانون شکنی را انجام داده اند از جمله، تبلیغات زودهنگان انتخاباتی، تخریب یکدیگر، توجه نکردن به نظافت شهری در چسباندن پوسترهای تبلیغاتی، به چالش کشاندن رقبا در سخنرانی‌های تبلیغاتی آنان و…

که در همین راستا یکی از مخاطبان پایگاه خبری آوای ورزقان با ارسال دل نوشته‌ای خطاب به نامزد‌های نمایندگی از حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا نوشته است: امیدوارم روزگار بر وفق مرادتان باشد. اما یک گله از همگی شما دارم؛ چطور می شود شمایی که ادعایی قانون مداری و قانون گذاری دارید خود در راه رسیدن به مجلس، جهت قانون گذاری همه نوع قانون شکنی انجام دهید، مگر می‌خواهید در مجلس چه کنید که اینقدر برای رسیدن به آن تقلا می کنید اگر کسی هدف خدمت به مردم را داشته باشد اینقدر برای رسیدن به مجلس دست و پا نمی‌زند و از هر شیوه‌ای برای رسیدن به این هدف استفاده نمی کند.
قانون که شما با قانون شکنی تصویب کنید به درد این کشور و نمی خورد، چون همسو با خطوط ارائه شده از سوی رهبری نیست.

اما مردمان ولایتمدار و شجاع ورزقان و خاروانا در ۹ دوره گذشته که هموراه با تعصبات قومی و قبیله ای رأی داده‌اید می بینید با شهرستان ورزقان چه کرده‌اید؟ جواب آیندگان را چه خواهید داد؟ بدانید که همان یک رأی شما فرد پیروز را نتخاب می کند. پس خود را باور داشته باشد و بر اساس خطوط ارائه شده از سوی رهبر انقلاب که همانا رهبری پاک، بی نظیر و قوت قلبی برای دوستان و بیم آفرین برای دشمنان است رأی خود را به صندوق‌ها وارد کنید.

مردم با فرهنگ شهرستان ورزقان اینکه بگویم چون فلانی موفق خواهد شد به او رأی بدهیم اشتباه بزرگی است چون در دوره‌های گذشته چنین رأی داده‌ایم اما واقعیت این است که فرد پیروز را با همان یک رأی ما انتخاب می‌شود پس خود را باور داشته و نسبت به یک رأی خود احساس مسئولیت کنیم.

البته انتخابات ورزقان وخاروانا با همه جا فرق می کند!انشاالله بعداز تعطیلات چیزهای برای گفتن خیلی دارم و کارم با پیروز میدان میباشد!نفری که برای زنده مردم قیمت تعیین کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: