حسن یحیوی فرماندار جدید ورزقان شد
تاريخ : 7 / 5 / 1395برچسب:, | 11:10 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

آوای ورزقان: حسن یحیوی فرماندار جدید ورزقان شد

 

به گزارش آوای ورزقان، عصر امروز آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ورزقان با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده شهرستان در مجلس، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد. در ابتدای این جلسه صابر تقویمی سرپرست فرمانداری ورزقان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان در مدت زمان سرپرستی […]

 

به گزارش آوای ورزقان، عصر امروز آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ورزقان با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده شهرستان در مجلس، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه صابر تقویمی سرپرست فرمانداری ورزقان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان در مدت زمان سرپرستی وی ارائه نمود.

 

همچنین در این جلسه ذاکر قیاسی شهردار ورزقان به طور رسمی از سوی پورمهدی معرفی شد.

 

پس از پایان جلسه مسئولین استانی به شهرستان هریس رفتند تا در جلسه تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان حسن یحیوی را تودیع و صابر تقویمی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان هریس معرفی نمایند.

 

فرمانداری شهرستان هریس، دبیری ستاد حوادث غیر مترقبه استانداری آذربایجان شرقی و بخشداری خسروشهر از جمله سوابق مدیریتی یحیوی است.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا این انتخاب شایسته را به حضرت عالی تبریک میگوید وامیدوار است منبع خیر وبرکت برای منطقه باشد واز زحمات جناب تقویمی تفدیر وتشکر میشود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: