پیام تبریک
تاريخ : 18 / 5 / 1395برچسب:, | 18:45 | نویسنده : سعید علیزاده

جناب آقای یحیوی


خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان فرماندار شهرستان ورزقان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.

جناب آقای یحیوی منطقه ما خیلی مشکلات دارد از جمله انتخابات واقعا برای منطقه افت داردکه اینگونه انتخابات برگزار شود نزدیک به 20 هزار رای اضافه از صندوق در آید!!!!



نظرات شما عزیزان:

ورزقان
ساعت22:17---27 مرداد 1395

افراد زيادي با ماشين هاي شاسي بلند و با مانتوهاي كوتاه و شلوارهاي چسبان و ..... رنگارنگ از تهران براي چي اومده بودندمگه شامل 20هزاري نميشن!!!؟؟؟
پاسخ:این ادب شماست شاید شما در عمر کوتاه خود .....ندیدی با ....... در تماس هستی وماشین ندیدی اینها همه اهل هیئت از نماینده خودتان بپرسید مثل جمع ما در کل شهرستان نیست .پس الباقی از ارمنستان آمده بود یاصندوق پر شده بود؟ طرفداران فلانی با لباس گشاد بودنند وای بر فرهنگی که شما دارید نکنه لباس حضرتعالی مثل داعش است! این عشق وطن است 700 کیلو متر با خطرات زیادی با توجه براینکه از طرف شما و دوستان جاده های خاروانا شیشه باران شده بود در منطقه حضور پیدا کردنند این یک عشق است وعشق پاگ واین عشق ما را به خدا متصل می کند اگر نمی دانی بدان در پیشگاه خداوند جل وجلاله لباس ارزش ندارد آن چیزی که دارای ارزش است تقواست ودوستان بنده از آن تقوا بر خودار هستند اگر ناراحت نشوی کسانی که در منطقه حضور پیدا کرده بودنند  شاید20 سال به خاروانا نه آمده بودنند این فقط عشق پاک به زادگاه است که در روز زمستانی در خاروانا حضور پیدا می کنند وبنده تا روز قیامت مدیون این مردم هستم کلام آخر بیایید با نظر گرفتن احکام مقدس شرع اسلام انتخابات در منطقه برگزار شود آن موقع مشخص میشود کی چه کاره است ........والسلام



خاروانا
ساعت21:54---18 مرداد 1395

لطفا از فضای انتخابات بیرون بیاین شاید جناب آقای یحیوی انتخابات مجلس رو در شهرستان تجربه نکنن و انتخابات دیگه هم مشکلی ندارن مشکل عمده ما اقتصادمون هستش اینم داریم قربانی انتخابات میکنیم ما هیچیمون به انتخابات وابسته نیست ما به تابه خودمان ایمان نداشته باشیم رییس جمهور هم شهرستان مارا نمی تواند درست کند پس لطفا عمومیت رو در فضای انتخاباتی با مطالبتون نزارید این انتخابات برای مردم 8 اسفند تموم شده و انتخاب درست یا نادرست دیگه تموم شد.
پاسخ:سلام دوست خوبم اتفاقا همه چیز بستگی به انتخاب دارد زمانی که انتخاب درست انجام نشود قطعا نتیجه خوبی نخواهد داشت حالا فرق نمی کند انتخاب همسر باشد.انتخاب شغل .انتخاب دوست .انتخاب مسیر وغیره علت این که در شهرستان ما همه چیز به انتخابات وصل شده واقتصاد فراموش شده بستگی به انتخاب نادرست بوده است



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: