تخصیص سه هزار و 656 میلیارد ریال اعتبار گازرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گازرسانی به یک هزار و 139 روستا با اعتباری افزون بر3 هزار و 656 میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ولی الله دینی چهارشنبه شب در دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: از این تعداد 367 روستا با 27 هزار و 317 خانوار بهره مند و 277 روستا با 14 هزار و 203 خانوار در دست اجراء و 236 روستا با 11 هزار و 108 خانوار در مرحله انتخاب پیمانکار است.
وی افزود: در چارچوب الزامات اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه، 25 پیمان احداث شبکه تغذیه و توزیع روستایی برای گازرسانی به 257 روستای جدید با 13هزار و 731 خانوار منعقد شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این 43 پیمان توسعه شبکه شهری و روستایی و نصب انشعابات، تجهیز ایستگاه های منشعب از خطوط انتقال سراسری و مشترکان صنعتی عمده به کنتورهای التراسونیک، ارتقاء زیرساخت های منابع انسانی و مالی در بخش اندازه گیری گاز و توسعه زیرساخت های تکنولوژیکی در بخش کنتورهای دیافراگمی از دیگر اقدام های انجام شده در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی ادامه داد: طرح بهره مندی 60 هزار و 934 خانوار روستایی استان از گاز لوله کشی نیز متناسب با تخصیص اعتبارات در برنامه اجرایی شرکت قرار گرفته است.
دینی اظهار کرد: تکمیل خط انتقال دوم ورزقان - اهر منشعب از ارمنستان به طول 73 کیلومتر به منظور افزایش روزانه چهار میلیون مترمکعب ظرفیت مصرف استان و امکان گازرسانی به مس سونگون و حذف فاز دوم نیروگاه هریس، اجرای پروژه خط انتقال و تغذیه محور صنعتی مراغه و پیاده سازی سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات (IPCMMS) در سطح استان از جمله دیگر اقدامات این شرکت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: