ذاکر حیدری فدای حریم آل الله شد
تاريخ : 10 / 8 / 1395برچسب:, | 13:18 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، همچون سال‌های دفاع مقدس هر روز خبر از شهادت رزمندگان اسلام بزمی آسمانی در زمین می‌دهد؛ «شهید مدافع حرم ذاکر حیدری » سربلند به دیدار معشوق شتافت.حیدری ۱

 

سردار شهید ذاکر حیدری دهم آذرماه سال 1343 در روستای لله لو ورزقان و در یک خانواده مذهبی، متوسط و تلاشگر متولد شد.

 

چند سالی از اوج دوران شیرین پیروزی انقلاب اسلامی و شکوهمند کشورمان نگذشته بود که مقارن با سال سوم نظریِ دوران تحصیلی وی، جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان شروع شد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم در کنار سایر بزرگان در فعالیت‌های اجتماعی و عمومی که موردنیاز بود، شرکت می‌کرد.خبرگزاری فارس: ذاکر حیدری فدای حریم آل الله شد

 

در سال 1358 که حضرت امام (ره) دستور تشکیل بسیج را دادند ایشان نیز برحسب وظیفه و با توجه به نیاز تشکیل این سازمان ارزشمند در سال 1360 به عضویت بسیج درآمد و در کنار سایر بزرگان به ایفای وظیفه محوله پرداخت تا اینکه در سال 1361 به استخدام رسمی سپاه درآمد.

 

وی بعدها فرمانده عملیات توپخانه لشکر عاشورا شد. این شهید بزرگوار از همرزمان سرلشکر شهید احمد کاظمی که فرمانده وقت قرارگاه حمزه سیدالشهدا بود که به عنوان افسر تخصصی قرارگاه و همچنین مسئول عملیات گروه 60 رسالت تا سال 1375 خدمت می کرد.

 آخرین مسئولیت وی مسئول عملیات سپاه عاشورا بود که پس از بازنشستگی به عنوان مستشار نظامی برای کمک به جبهه مقاومت عازم سوریه شد و روز گذشته در سوریه به خیل شهدا پیوست.

 پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه (26 فروردین 75) از تبریز، علی کنعانی (13 اردیبهشت 92) از مراغه،شهید محمود رضا بیضایی (29 دی 92) از تبریز، شهید محرم علیپور (7 اردیبهشت 93) و شهید عباس عبدالهی (23 بهمن 93) از مرند و شهید حامد جوانی ( 5 تیر 94 ) از تبریز، امین کریمی (30 مهر 94) از مراغه، مهدی علیدوست کلوانق (28 مهر 94) از بستان آباد، حجت اصغری (1 آبان 94) از شربیان، روح الله طالبی (4 دی 94) از مرند، وحید نومی گلزار (2 آبان 94) از تبریز، احمد عطایی فرکوش (21 آبان 94) از سراب، محمدرضا فخیمی (28 آذر 94) از تبریز، اسماعیل کریمی(23 دی 94) از هشترود، صادق عدالت اکبری (4 اردیبهشت 95) از تبریز و سیدرضا مراثی از ملکان ( 24 تیر 95) به مقام شامخ شهادت در راه آرمان‌های اسلام نائل گردیده‌اند.

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت سردار سرافراز،ذاکر حیدری را به خانواده‌ی گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت میگویم. این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، و در همین جبهه‌ی پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.
صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ی نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید حیدری و بر همه‌ی مجاهدان راه حق.

همسنگر شهید شما سرهنگ سعید علیزاده کاندیدایی دوره دهم مجلس شورای اسلامی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: