آمادگی تامین نیازمندی های معدن مس سونگون را از ورزقان داریم

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به  گزارش آوای ورزقان، حاج آقازاده در آئین افتتاح اولین نمایشگاه نیازمندی های معدن مس سونگون ورزقان، هدف از برپای این نمایشگاه را تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و تولید در قطعات مصرفی کارخانجات معدن مس سونگون در شهرستان ورزقان عنوان کرد.DSC02396
وی افزود: کیفیت قطعات و رعایت اصول اخلاقی در تولید برای شرکت مس آذربایجان بسیار مهم است و در صورتی که کیفیت قطعات تولید شده تولید کنندگان در شهرستان مطلوب باشد تمامی نیازهای خود را از شهرستان تامین خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت مس آذربایجان ابراز امیدواری کرد: با وجود شهرک صنعتی که در شهرستان با تمامی زیرساخت ها وجود دارد جوانان و علاقمندان پای کار آماده و ضمن اینکه برای خود شغلی دست پا می کنند در تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقا تولید ملی نقش ایفا نمایند.

فرماندار ورزقان در آئین افتتاح اولین نمایشگاه نیازمندی های معدن مس سونگون ورزقان، با تشکر از علیزاده نماینده شهرستان، وزیر صنعت و معدن و استاندار برای به تصویب رساندن طرح تولید ۱۰۰ هزار تن شمش مس در شهرستان، گفت: تولید شمش مس همراه با راه اندازی صنایع پایین دستی مس در شهرستان می تواند موجبات توسعه استان را فراهم نموده و رونق اشتغال را در پی داشته باشد.

حسن یحیوی با اشاره به وجود نعمت های خدادای بسیار در شهرستان از جمله معادنی نظیر مس سونگون، سراسر ایران اسلامی را پر از نعمت های خدادی دانست که خداوند علم استفاده از این نعمت ها را به ما ارزانی داشته است، پس باید برای شکر گذاری از این نعمات بهترین استفاده را از آن ها در راستای سعادت بشری داشته باشیم.
امام جمعه ورزقان نیز سیاست های نظام را خودکفایی در اقتصاد عنوان کرد و افزود: معادن می توانند نقش بسیار موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا نمایند که شهرستان ورزقان نیز در زمینه معادن با وجود معادن غنی می تواند در سطح کشور بسیار تاثیرگذار باشد.
وی برپای اولین نمایشگاه نیازمندی های معدن مس را گامی موثر در توسعه و پویایی صنعت شهرستان عنوان کرد.
حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه راه اندازی صنایع پایین دستی مس در ورزقان موجب رونق اشتغال در سطح استان می شود، حمایت دولت از سرمایه گذاران را برای رفع معضل اشتغال کشور موثر ارزیابی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: