معاون فرماندار و بخشداران جدید ورزقان و خاروانا معرفی شدند
تاريخ : 2 / 11 / 1395برچسب:, | 9:39 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان با محوریت هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان و معرفی معاون فرماندار و بخشداران جدید ورزقان و خاروانا در محل فرمانداری ورزقان با حضور مسئولین ارشد شهرستان و مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این جلسه سیدعلی موسوی که پست هایی چون شهردار، عضو شورای شهر و معاون شبکه بهداشت و درمان هشترود را در کارنامه دارد به عنوان معاون جدید فرماندار ورزقان معرفی شد.

صادق میکائیلی نیز که مسئولیت بخشداری مرکزی ورزقان به وی واگذار شده است ضمن اینکه بومی شهرستان و از کارشناسان پیشین  فرمانداری ورزقان است سابقه فعالیت در قسمت های مختلف استانداری و دادگستری آذربایجان شرقی و تدریس در دانشگاه های مختلف استان را در کارنامه دارد.

اکبر انبارته نیز که به عنوان بخشدار بخش خاروانای شهرستان معرفی شد سابقه بخشداری بخش تیکمه داش را در کارنامه دارد.

همچنین در این جلسه از زحمات سعید فاتح بخشدار پیشین بخش مرکزی ورزقان و محمد عبدالهی بخشدار پیشین خاروانا تشکر و قدردانی به عمل آمد.۲۰۱۷۰۱۱۸_۱۱۱۴۱۶

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا ضمن اینکه از خدمات گرانمایه برادر بسیار عزیز و گرامی جناب آقای عبدالهی بخصوص در ایام انتخابات تقدیر و تشکر مینماید و آروزی موفقییت از درگاه خداوند جل وجلاله دارد وهمچنین برای دوست عزیز جناب آقای انبارته که از پرسنل خدوم وزارت میباشد آروزی موفقییت دارد و انشالله مایه خیر و برکت باشد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: