بخشدار جدید مرکزی ورزقان را بیشتر بشناسید+ سوابق
تاريخ : 13 / 11 / 1395برچسب:, | 8:19 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش آوای ورزقان، صادق میکائیلی سال ۱۳۵۶ در روستای کاسین از توابع بخش مرکزی شهرستان ورزقان و در خانواده ای مذهبی و کشاورز دیده به جهان گشود، مقاطع تحصیلی تا پایان دوره متوسطه را در مدارس شهرستان به تحصیل پراخت سپس تحصیلات تکمیلی خود را در رشته حقوق ادامه داد و پس از سپری کردن دوره  کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق بین الملل در مقطع دکترای حقوق بین الملل مشغول به تحصیل شد.

وی سال ۸۳ به استخدام دادگستری تبریز درآمد سپس از سال ۸۴ با استخدام در فرمانداری ورزقان به عنوان کارشناس مسئول امورسیاسی و مشاور حقوقی فرمانداری ورزقان مشغول به کار شد و از سال ۹۲ با انتقال به استانداری آذربایجان شرقی در اداره کل منابع انسانی و اداره کل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری به فعالیت خود ادامه داد.

میکائیلی همچنین بین سال های ۸۹ تا ۹۱ مشاور حقوقی و عضو کمیته انضباطی باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان بود و مدت ۸ سال در دانشگاه‌های مختلف استان تدریس کرده است.

ضمن تبریک به دوست عزیز جناب آقای میکائیلی وآرزوی موفقیت برای دوست عزیز

خدایا روزی میشود نوشته شود فرماندار و بخشدار مرکزی و بخشدار خاروانا محل تولد خاروانا و بعلت بی مهری مسئولین و نبود امکانات به تبریز و تهران مهاجرت.............

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: