تا ۱۰ سال آینده ورزقان به یک منطقه توسعه یافته تبدیل میشود
تاريخ : 16 / 11 / 1395برچسب:, | 7:51 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش آوای ورزقان ، حسن یحیوی امروز در مراسم جنگ فجر ، عملکردهای دولت تدبیر و امید در این شهرستان را بازگو کرد و گفت: با توجه به تلاش و همت مسئولین طرح تولید  سالانه ۱۰۰ هزار تن مس کاتد در ورزقان به تصویب رسیده است و امیداست این پروژه مهم نقش بسزایی را در توسعه و آبادانی این شهرستان داشته باشد.

 

یحیوی همچنین از افتتاح بزرگترین معدن سنگ آهن خبر داد و گفت: این شهرستان دارای بزرگترین معدن سنگ آهن در استان است و بزودی افتتاح میشود.

 

وی گفت: خوشبختانه باتوجه به تلاشهای بی دریغی نماینده این شهرستان و همچنین استاندار محترم آذربایجانشرقی که قول مضاعف داده اند این شهرستان که یک منطقه محروم است را به یک منطقه توسعه یافته بدل کنند.

 

یحیوی همچنین از پایان پروژه جاده ورزقان-خواجه تا پایان سال ۹۷ خبرداد و  گفت:  با تلاشهای شبانه روزی پیمانکاران حتی در فصل زمستان امید است تا اواسط سال ۹۷ این پروژه حیاطی شهرستان نیز به پایان برسد.

 

وی همچنین از ورود ماشین آلات و تجهیزات تولید کنسانتره طلا برای ۲ معدن با ارزش طلا به این شهرستان نیزخبرداد و افزود: مراحل خرید و گمرکی این تجهیزات به پایان رسیده و در آینده ای نچندان دور شاهد ورود ماشین آلات تولید کسانتره طلا در این شهرستان خواهیم بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: