تراکتورسازی در بحران نیست / بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم
تاريخ : 23 / 11 / 1395برچسب:, | 10:18 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بابت تاخیر حضور در کنفرانس خبری پوزش می‌خواهم و تاخیر هواپیما و حضور در تمرین در تاخیر من دخیل بودند.

 

 

 

وی افزود: تیم تراکتورسازی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و به نظر من با وجود مشکلات فعلی، تیم تراکتورسازی با بحرانی روبرو نیست.خبرگزاری فارس: تراکتورسازی در بحران نیست / بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم

 

حسینی گفت: در مورد مشکلات بازیکنان خارجی باید عنوان کنم که تیم‌ها باید به اندازه بودجه‌شان بازیکن خارجی جذب کنند که با چنین مشکلاتی را مواجه نشود.

 

وی گفت: فردا در زمین تازه افتتاح شده به میدان می‌رویم و امیدواریم بتوانیم در این زمین نتیجه خوبی برابر تراکتورسازی به دست آوریم.

 

حسینی تاکید کرد: ما حدود 10 بازی بدون شکست بودیم و سال خوبی را سپری کردیم و تلاش می‌کنیم رقابت‌های امسال را با نتایج خوبی به اتمام برسانیم و در مورد بحث داوری حرفی ندارم و داوران فوتبال کشور ما داوران شریفی هستند.

 

وی در مورد نتیجه دربی گفت: من فقط به نتایج تیم خود تمرکز می‌کنم و با نتایج سایر تیم ها کاری ندارم و ده هفته از مسابقات باقیمانده و هنوز خیلی زود است در مورد جایگاه تیم‌ها سخنی گفته شود.

 

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: ما تجربه حضور در باشگاه‌های آسیا را داریم و سعی می کنیم در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم، اما از لحاظ امکانات و ترانسفری باید قبول کنیم که از سایر تیم‌های آسیا عقب هستیم، اما تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: