حضور پرشور و حماسي مردم بخش خاروانا در راهپيمايي 22 بهمن سال 95

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

35

 

 

 

 

 

بخشدار خاروانا درروز۲۲ بهمن روز بزرگداشت انقلاب اسلامی فرمودند: پیروزی مردم ایران پیروزی جناح یا قشر خاصی نبود بلکه پیروزی کل مردم ایران بود بطوریکه در این روز میمون امام وارد خانه حزب و جناح خاصی نشد و در بین عموم مردم و خانواده شهدا حضور یافت.

 

 

 

32

 


دکتر انبارته در ادامه افزودند در این ایام خون بر شمشیر پیروز شد، گل بر گلوله پیروز شد، اسلحه نبودکه پیروز شد بلکه صدای امام (ره) بود که پیروزشد،فرهنگ استقامت ملت ایران ما را به پیروزی رساند.
بخشدار خاروانا در جمع ملت همیشه در صحنه بخش تاریخی خاروانا فرمودند: انقلاب برای این بود که دست رد به سینه مداخله جویان و استعمارگران بزند، تحقیر می کردند، مداخله می کردند که به وسیله ی انقلاب به عزت اسلامی رسیدیم.

 

36

 

دکتر انبارته به دستاوردهای انقلاب اشاره کردند و فرمودند جوانان باید در چنین برنامه هایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کرد از جمله دستاوردهای انقلاب رشد رتبه علمی و نظامی کشور و تاثیر گذاری آن بخصوص بعد از برجام که چندین برابر شد همچنین ایشان به قبل از برجام اشاره کرد و گفت پرونده ایران در سازمان بین الملل در فصل ۷ قرار گرفته بود و کشورهایی که در این فصل از سازمان بین الملل قرار میگیرند آن کشور مورد تهاجم قرار میگیرد و ایران تنها کشوری بود که پرونده ی آن کنار گذاشته شد و تهاجم نظامی بر این کشور نشد و همچنین جمهوری اسلامی با این توافق صلح طلبی و حقانیت داشتن توان هسته ای را ثابت کرد. در زمان های طاغوت کشورهایی که در کشور خودمان با تحقیر برای ما تصمیم گیری میکردند الان در یک طرف جمهوری اسلامی ایران مینشیند و در طرف دیگر این کشورهای ابر قدرت برای مذاکره مینشینند و این نشان دهنده اقتدار نظام میباشد.
بخشدار محترم خاروانا در ادامه به دیگر دستاوردهای دولت از جمله کاهش تورم٬ رشد اقتصادی و نظم مالی اشاره کرده و از دستاوردها و دولت در جهت پیشرفت شهرستان از جمله توسعه مس سونگون٬ سد حاجیلار چای٬ اتوبان تبرز- ورزقان - نوردوز و پتروشیمی در منطقه خاروانا که گام های بزرگ و مثبتی در این مورد برداشته شده که بایاری مردم شریف منطقه و سیاست دولت تدبیر و امید انشالله تحقق خواهد یافت.

 

 

 

روابط عمومي بخشداري خاروانا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: