۶ طرح عمرانی، ورزشی و تولیدی در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد
تاريخ : 4 / 12 / 1395برچسب:, | 8:30 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

به گزارش آوای ورزقان، صمد نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در آئین بهره برداری از این طرح‌ها، گفت: در روستاهای کاسین و زغن آباد برای بهره مندی ۴ هزار نفر از آب شرب مناسب۴۳۰۰ متر لوله گذاری، خط انتقال، احداث موتور خانه و راه اندازی ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۸ میلیارد ریال انجام شده است.

 

وی افزود: ۹۴درصد جمعیت روستایی شهرستان ورزقان از آب شرب سالم بهره مند هستند.

 

کلنگ زنی دو باب سالن ورزشی در روستاهای کاسین و زغن آباد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰مترمربع و با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی پتروشیمی تبریز دیگر برنامه شبستری معون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی بود.

 

شبستری خیابانی سپس با حضور در شهرک صنعتی ورزقان کلنگ احداث کارخانه تولید قطعات فلزی مورد نیاز معادن شهرستان را با سرمایه گذاری ۴۶ میلیارد ریالی بخش خصوصی و با ظرفیت تولید سالانه ۲۰هزارتن قطعات فولادی که تاپایان سال ۹۶ مورد بهره برداری قرار می گیرد را برزمین زد.

 

این کارخانه همچنین دسته کم برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

 

همچنین با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار۴۳ باب، مسکن مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۱۵ روستای شهرستان ورزقان با اعتبار ۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

شبستری همچنین ضمن بازدید از بیمارستان در حال تجهیز علامه جعفری ورزقان از نزدیک، مشکلات و کمبود های این بیمارستان را بررسی کرده و قول مساعد داد پیگیری های لازم را برای تجهیز کامل و راه اندازی این بیمارستان از مرکز استان انجام دهد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در پایان برنامه سفر یک روزه خودبه شهرستان ورزقان در دیدار عمومی با مردم روستای کاسین، تاکید کرد: زمینه های توسعه شهرستان ورزقان با وجود معادن مس و طلا مهیا است و باید تلاش شود تا با جذب سرمایه گذار برای راه اندازی صنایع پایین دستی معادن مس و طلا در شهرستان، توسعه گردشگری و تشکیل تعاونی‌های مختلف تولیدات کشاورزی توسعه اقتصادی شهرستاندر اسرع وقت محقق شود.

کاسین هم پیشرفت کند از ماست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: