بیمارستان علامه جعفری به زودی راه‌اندازی می‌شود
تاريخ : 23 / 12 / 1395برچسب:, | 8:25 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

مهرداد رباطی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، اظهار داشت: شبکه بهداشت درمانی ورزقان در دو حوزه بهداشت و شامل خانه های بهداشت و ۸ مرکز بهداشتی که یکی به صورت شبانه روزی است و حوزه درمان که شامل بیمارستان علامه جعفری می‌باشد در حال ارائه خدمات به مردم است.

 

 
وی افزود: اگر به اواخر سال ۹۲ برگردیم و وضعیت ارائه خدمات و زیرساخت های موجود را با زمان حال مقایسه کنیم متوجه تغییرات بسیار زیادی خواهیم شد و  محرومیت شهرستان را لمس خواهیم کرد. به حول قوه الهی با آغاز طرح تحول سلامت از ۹۳/۰۲/۱۵ شاهد تغییرات بسیار زیادی در شهرستان شده ایم و امید است به زودی با رفع نواقص موجود در حوزه درمان افتخار محرومیت زدایی در حوزه های بهداشت و درمان شهرستان را داشته باشیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ورزقان تصریح کرد: قبل شروع طرح تحول در سلامت حدود ۵۰% مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فاقد پزشک و تیم سلامت بودند که طبیعتاً این کمبود باعث اختلال در ارائه خدمات به مردم می شد.
وی با اشاره به اینکه در گذشته از نظر زیر ساخت ها و فضای فیزیکی در خانه های بهداشتی و مراکز بهداشتی درمانی شرایط ایده آلی وجود نداشت، گفت: در ۲ سال اخیر با صرف هزینه ۳۰ میلیارد ریالی برای احداث ۱۴ باب خانه بهداشت و ۲ مرکز بهداشتی درمانی و تعمیرات فضاهای فیزیکی خانه های بهداشت و مراکز و صرف هزینه ۱۵ میلیارد ریالی برای تجهیز و تعمیر آن‌ها انجام شده و از لحاظ کیفیت خدمات با جبران کمبود نیروی پزشک و تیم سلامت اکنون شاهد پوشش تمام مراکز و خانه های بهداشت شهرستان هستیم.

 

رباطی خاطر نشان کرد: کل جمعیت شهرستان حتی در دورترین نقاط تحت پوشش خدمات بهداشتی درمانی است و در سایه خدمات مجموعه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان شاخص های بهداشتی رشد بسیار خوبی داشته و خدمات ارائه شده در حوزه بهداشتی طی بررسی های به عمل آمده مراکز استانی جزء بهترین شهرستان های استان هستیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان ورزقان با اشاره به حوزه درمان که شامل بیمارستان علامه جعفری می شود، راه اندازی این بیمارستان را یکی از مطالبات به حق مردم و مسئولین شهرستان دانست که با دستور دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیش از ۹۵ درصد تجهیز شده و در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

 

وی افزود: در راستای بهبود خدمات درمانی کلینیک تخصصی بیمارستان علامه جعفری با حضور پرشکان متخصص زنان، جراح عمومی، داخلی، کودکان، بیهوشی و روانپزشک راه اندازی شده که این امر استقبال مردم شهرستان ورزقان را به همراه داشته است و اکنون که با همراهی مسئولین شهرستان سند مالکیت بیمارستان اخذ شده است در حال اخذ پروانه بهره برداری بیمارستان برای راه اندازی بخش های بستری و اتاق های عمل هستیم.

 

رباطی در پایان خاطر نشان کرد: از پیگری ها و حمایت های امام جمعه، فرماندار و نماینده محترم شهرستان نهایت تقدیر و تشکر را دارم و از خداوند توفیق خدمات رسانی بیشتر در شأن مردم شریف منطقه را خواهانم.

ضمن تقدیر از زحمات تمام مسئولین دلسوز منطقه فقط یک سوال برایم بی جواب مانده سالی چند بار این بیمارستان افتتاح میشود شاید هم یکی از علائم ظهور آقا افتتاح این بیمارستان باشد!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: