حجت الاسلام آل هاشم : سرباز ولایتم و گوش به فرمان رهبر
تاريخ : 6 / 3 / 1396برچسب:, | 8:17 | نویسنده : سعید علیزاده

وقت نیوز - حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز ساعاتی پس از رسانه شدن انتصاب خود گفته است : به عنوان سرباز ولایت گوش به فرمان ایشان هستم و معظم له در هر سنگری که امر بفرمایند آماده خدمت می باشم .

به گزارش وقت نیوز ، به نقل از خبرگزاری حوزه ، وی در تحلیل از خدمات آیت الله محتهد شبستری گفت : ایشان با دو دهه حضور موثر دراستان منشاء خدمات بسیار برای آذربایجان و کشور بودند.

 حجت الاسلام آل هاشم افزود : آیت الله محتهد شبستری با سابقه روشن مبارزات انقلابی از یاران نزدیک حضرت امام خمینی (ره) بو همراهان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش وقت نیوز ، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم که با حکم رهبر معظم انقلاب به سمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز منصوب شده پیش از این نمایندگی ولی فقیه و ریاست عقیدتی و سیاسی ارتش را عهده دار بوده است .

خبر انتصاب وی به سمت امام جمعه و نماینده ولی فقیه موجی از شور و شعف را در استان به وجود آورده است .

وی ششمین امام جمعه تبریز بعد از انقلاب است و قبل از وی به ترتیب مرحومان آیت الله قاضی طباطبایی ، آیت الله اسد الله مدنی ، آیت الله مشکینی ، آیت الله مسلم ملکوتی و نیز ایت الله محسن مجتهد شبستری که در قید حیات هستند این مسوولیت را بر عهده داشتند.

آیین معارفه وی قرار است هفته آینده و در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور  حجت الاسلام  والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: