اجازه نمی‌دهیم آرمان امام(ره) را زیر سوال ببرند
تاريخ : 13 / 3 / 1396برچسب:, | 9:37 | نویسنده : سعید علیزاده
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ما هرگز به دگر اندیشان، انسان‌های سست ایمان و... اجازه نخواهیم داد که آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدا را زیر سوال ببرند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن تقی‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، ضمن خیرمقدم گویی به حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی و مسئولان حاضر، اظهار کرد: فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را تسلیت عرض کرده و امیدواریم بتوانیم با تلاش و کوشش در مسیر تعالی انقلاب قدم برداریم.
 
وی ادامه داد: از طرف اهالی استان و به‌ویژه مردم مومن و انقلابی تبریز انتصاب شایسته‌ی حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم را به عنوان امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان را تبریک عرض می کنم.
 
وی با تاکید بر اینکه این امر مبارک همزمان با ماه پربرکت رمضان اتفاق افتاده است، بیان کرد: حضور حجت‌الاسلام آل‌هاشم را در شهر شهیدان محراب گرامی می‌داریم.
 
حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: ما اعلام می‌کنیم که همواره در اجرای اوامر ولی‌فقیه زمان آماده بوده و از امام جمعه جدید نیز حمایت خواهیم کرد؛ ما در کنار و خدمت این بزرگوار بوده و با چنگ و دندان از انقلاب، این میراث به جا مانده از امام دفاع کرده و از منویات مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: