حمله موشکی سپاه دل دشمنان را به لرزه انداخت
تاريخ : 1 / 4 / 1396برچسب:, | 9:55 | نویسنده : سعید علیزاده
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: سپاهیان غیرتمند با حمله‌ی موشکی به مقر فرماندهان داعش، دل دوستان را شاد و در دل دشمنان ترس انداختند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین تجلیل از خادمان شهدای استان، اظهار کرد: یکی از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه راهیان نور است، چرا که جوانان و کسانی که جنگ را درک نکردند می‌توانند با حضور در اردوی راهیان نور با فرهنگ جبهه آشنا شده و مناطق عملیاتی را که مرکز ایثار و فداکاری است آشنا شوند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید به این زائران احسنت گفت که نوروز را در اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی طی می‌کنند، بیان کرد: حضور راویانی که عملیات‌ها را درک کرده و به دور از شاعبه‌ی تحریف به بازگویی حقایق جنگ می‌پزدازند، موضوع ارزشمندی است.
 
وی در توصیه‌ به تربیت کنندگان راویان، گفت: راویانی تربیت شوند که واقعیت‌های جنگ را بی‌هیچ کم و کاستی بیان کنند، ما در قبال شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس وظایفی داریم که باید عمل کنیم و راه‌اندازی اردوهای راهیان نور یکی از این وظایف است.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم بیان کرد: یکی دیگر از وظایف ما در قبال شهدا، نشر نوشته‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا بوده و ما باید این موارد را در جامعه ترویج دهیم که یکی از وظایف اولیه بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است که خوشبختانه کارهای خوبی نیز در این راستا انجام داده‌اند.
 
وی گفت: ثبت و ضبط خاطرات فرماندهان دفاع مقدس از دیگر وظایف ما بوده و ما باید رشته به رشته و تخصص به تخصص ثبت کنیم و در جامعه نشر دهیم و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا و تکرار این برنامه‌ها نیز تنوع بوده و جزوی از وظایف ماست و باعث زنده شدن یا شهدا می‌شود.
 
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: تجلیل از پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا از دیگر وظایف ما در قبال شهدا بوده و باید در این خصوص تلاش کنیم؛ برگزاری برنامه‌های شهدا اقدامی خداپسندانه است، و کسانی که در ایام نوروز در خدمت شهدا بودند نیز شایسته‌ی تجلیل هستند.
 
وی با اشاره به حوادث تروریستی تهران و حرم مطهر امام(ره) و جایگاه شهدای مدافع حرم، تشریح کرد: حوادث تروریستی مجلس و حرم مطهر امام (ره) نشان داد اگر شهدای مدافع حرم نبودند و اگر مقاومت ایثارگران در خارج از مرزهای کشور نبود، تکفیری‌ها به طور آزادانه به کشورمان می‌آمدند و طبق فرمایش رهبری نیز اگر مدافعان حرم نبودند باید در داخل کشور در مقابل هجمه‌ها ایستادگی می‌کردیم.
 
وی با بیان اینکه دشمنان امروز از برخورد مستقیم و سخت‌افرازی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایوس شدند، تاکید کرد: دشمنان نظام، اقدام سخت‌افزاری را پر هزینه ارزیابی می‌کنند فلذا از طریق جنگ نرم، جوانان ما را مورد هدف قرار داده‌اند، خصوصیت جنگ نرم همین است که بدون اینکه کسی متوجه شود می‌بینند که تحت تاثیر نفود دشمن قرار گرفته است.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر مقابله با هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم، یادآور شد: مقام معظم رهبری ۲۵ سال است در این راستا، در بیانات مختلف تحت عنوان، شبیخون فرهنگی، جنگ روانی، جنگ فرهنگی، نفود و... هشدار می‌دهند، ما باید با برنامه‌ریزی به مقابله بپردازیم و عملکردی که ارگان‌های فرهنگی ما در این خصوص دارند قابل تقدیر است اما کافی نیست و یکی از مشکلات نیز موازی‌کاری ارگان‌های فرهنگی است.
 
وی گفت: امید است با فعال کردن شورای فرهنگ عمومی استان فعالیت‌های فرهنگی را سامان داده و از موازی کاری ارگان‌ها جلوگیری شود، امروز اگرچه در ظاهر جنگ نیست اما جنگ فرهنگی، جنگ آرام و نرم در جریان است و ما باید خود را آماده این جنگ کنیم.
 
وی اضافه کرد: انفجاری در گذشته منجر به شهادت بیش از ۷۰ تن از یاران باوفای امام(ره) و شهادت آیت‌الله بهشتی شد، شهید بهشتی که به تعبیر امام(ره) به تنهایی یک ملت بود و حتی با شهادتشان نیز موجب تقویت انقلاب شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: