ضرورت خودداری از موازی کاری در فعالیت های سازمان‌های فرهنگی

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و وامام جمعه تبریز بر ضرورت خودداری از موازی کاری در فعالیت های سازمان‌های فرهنگی تاکید کرد.محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم عصر چهارشنبه در دیدار با جمعی از روحانیون تبریزی با بیان اینکه در فعالیت سازمان‌های فرهنگی موازی کاری زیادی رخ می‌دهد گفت:هرکدام از این سازمان‌ها توقعی دارند تا بخشی از کار را انجام داده و خود را عرضه کنند ولی باید ساماندهی شده و کاری بر زمین نماند.

وی ادامه داد: با توجه به تبلیغات سنگین علیه ایران و اسلام تبلیغات روتین و سنتی جوابگوی نیازهای جوانان و نوجوانان نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید تبلیغات ما به روز بوده تا بتوانیم نیازها و خواسته‌های جوانان را جواب دهیم، افزود: روحانیون باید به سلاح روز فناوری مجهز شده و در پاسخ به شبهات نیز آماده باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه در فعالیت سازمان‌های فرهنگی موازی زیادی رخ می‌دهد گفت: هرکدام از این سازمان‌ها توقعی دارند تا بخشی از کار را انجام داده و خود را عرضه کنند ولی باید ساماندهی شده و کاری بر زمین نماند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بخشی از موازی‌کاری را مانع خواهیم شد، خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی ساماندهی شود تا این موازی کاری‌ها باعث کوتاهی در برخی امور نشود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تبلیغی چهره به چهره ایثار می‌خواهد تصریح کرد: این ایثار مد نظر امام زمان(عج) قرار خواهد گرفت و اجر اخروی خاصی خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: