نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز
تاريخ : 2 / 6 / 1396برچسب:, | 13:46 | نویسنده : سعید علیزاده
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت:    خدمات و زحمات تمامی دولتمردانی که در راه به ثمر رسیدن خون شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهید رجایی و شهید باهنر تلاش می‌کنند را ارج می نهیم، دولتمردان هدفی جز خدمت برای مردم ندارند. 
 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجا‌ن‌شرقی، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در اولین روز از هفته دولت سالجاری در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با بیان اینکه کلمه شهادت، یک مفهوم بی نظیر در ادبیات اسلامی است، اظهار کرد: این مفهوم تنها در سایه مفهوم جهاد، قابل درک است. شهادت، مقام و منزلتی است که حضرت علی(ع)، آن را پایان دادن به فروغ درخشان زندگی در کمال هوشیاری برای رسیدن به هدفی والاتر و بهتر از زندگی طبیعی دنیاست می‌داند. 
 
 وی  شهادت را از سوختن و شعله‌ور شدن در آتش عشق الهی برای ایجاد حکومت اسلامی در جهان دانست و عنوان کرد: شهدای عزیز به پا خیزید. در اولین روز هفته دولت، مسئولین استان، پدران شما، یاران شما  در کنار شما هستند تا با آرمان‌های شما عهد و پیمان ببندند. شهدا رفتند ولی اسلام زنده ماند و ایران اسلامی روز به روز سربلندتر و موفق تر شد.         
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حضور تعدادی از خانواده های شهدا در این آیین، آنان را زینت بخش تمامی جلسات و برنامه ها دانست و افزود: در کنار شهدا و در حضور پدران شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدفعین حرم بار دیگر عهد و پیمان  ببندیم که به وصیت این بزرگواران عمل کرده و در راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بکوشیم. 
 
حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: این هفته را گرامی می داریم و به دست اندرکاران دولت جمهوری اسلامی ایران، ریاست محترم جمهوری اسلامی، کابینه دولت دوازدهم که این روزها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تبریک می‌گوییم. امیدواریم با توصیه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، دولتیان بتوانند به وظیفه سنگین خود در قبال شهدیان رجایی و باهنر، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی عمل کنند. 
 
وی گفت: امیدوارم تمامی دولتمردان در انجام وظایف با رویکرد قانون پذیری ، خودباوری و ساده زیستی، استقلال طلبی، مردمی بودن، داشتن صراحت، صداقت و قاطعیت، رعایت اعتدال، پرهیز از سیاست‌زدگی و نترسیدن برای خدمت به مردم موفق و موید باشند. 
 
 گفتنی است در خاتمه این برنامه، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی با اهدای شاخه گلی بر روی مزار شهدا، با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید میثاق کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: