پروژه آسفالت روکش جاده ورزقان- خاروانا مجددا تعطیل شد!
تاريخ : 11 / 6 / 1396برچسب:, | 11:1 | نویسنده : سعید علیزاده

 

اختصاصی خاروانا نیوز: اواسط  تیرماه سال جاری مسئولین ذیربط شهرستان از تکمیل آسفالت روکش جاده ورزقان- خاروانا سخن گفتند. این پروژه که از سال 1393 شروع شده بود و تا سال 1395 حدود 30 کیلومتر از خاروانا تا جوشین چایی آسفالت ریزی شده بود، یکی از مهمترین مطالبات اهالی از مسئولان حوزه راه و شهرسازی شهرستان تلقی می شود؛ چرا که علاوه بر وجود مشکلاتی همچون پیچ و خم زیاد، عرض کم، نبود زیرسازی استاندارد و ... از بین رفتن آسفالت جاده خسارت زیادی به خودروهای اهالی و مسافران وارد آورده و در برخی اوقات خطرات جانی نیز به همراه داشت. خبر تکمیل آسفالت باقیمانده جاده یعنی از دیزج ملک تا جوشین چایی یکی از خوشحال کننده ترین خبرها طی تابستان امسال بود، ولی متاسفانه بعد از تراشه برداری و آسفالت ریزی قسمتی از جاده از دیزج تا داشکسن، مجددا این پروژه نیمه کاره رها شده و تعطیل گردید.

از طرف دیگر لکه گیری (یاماخ زنی!) ادامه مسیر این شائبه را ایجاد نموده است که به احتمال زیاد قسمت باقیمانده جاده آسفالت نخواهد شد. انتظار از مسئولین محترم آن است که تا زمانیکه موضوع اعتبار و سایر موارد مرتبط با پروژه ای نهایی نشده، از دادن وعده و وعید به مردم خودداری نموده و انتظار کاذب ایجاد ننمایند. وظیفه مسئولین ذیربط آن است که در دل مردم نجیب، فهیم و متاسفانه ستم دیده بخش خاروانا امید بدمند نه اینکه سوسویی از امید که مردم دارند را از آنها بگیرند!

پس تا قبل از اتمام فصل کاری سال 96 که زمان زیادی هم نیست، نسبت به تکمیل آسفالت این مسیر که متاسفانه نام جاده را نمی توان بر آن نهاد، اقدام نمایید و اندک امید مردم ساکن منطقه را زنده نگه دارید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: