امید بر باد رفته اهالی خاروانا، لیلاب و دستجرد
تاريخ : 30 / 7 / 1397برچسب:, | 10:8 | نویسنده : سعید علیزاده

 

یاداشتی از: احمد حسن نژاد ارزیل

دیزمار: از حدود دو سال پیش که زمزمه‌های احیای کانال آبیاری روستای لیلاب بعد از گذشت حدود دو دهه از سوی مسئولان شهرستان ورزقان و بخش خاروانا مطرح شد، باید حدس زده می‌شد که کاسه‌ای نیم کاسه است و عده‌ای می‌خواهند در قبال احیای این کانال، حق‌آبه اراضی بخش خاروانا از سد حاجیلار را بالا بکشند.
طولی نکشید این حدس و گمان‌ها به واقعیت پیوست و با انتشار آگهی مناقصه واگذاری احداث پایاب سد در اراضی روستاهای شهرستان جلفا تقریبا مشخص شد که قرار است اراضی روستاهای بخش خاروانا از نعمت آب این سد بی‌بهره بمانند. با این حال اهالی شهر خاروانا و روستاهای لیلاب، ملک قضات و دستجرد هنوز امیدشان را از دست نداده بودند و خواسته‌شان مبنی بر اختصاص بخشی از آب سد حاجیلار برای آبیاری اراضی بخش خاروانا را از طرق مختلف همچون دیدار معتمدین بخش با مدیران ادارات و سازمان‌های مربوطه و نامه‌نگاری پیگیری می‌کردند. اما به نظر می‌رسد، این تلاش‌ها هم بی‌نتیجه بوده است و امید اهالی منطقه به یاس و نومیدی بدل شده است.
امیدواریم مسئولان شهرستان ورزقان بویژه نماینده محترم شهرستان پا پیش گذاشته و این مشکل را از برطرف کنند و امید را برای اهالی زحمتکش و انقلابی بخش خاروانا به ارمغان آورند.

منبع: http://dizmar.blogfa.com/post/114



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: