رئیس جمهور: ایران در حراست از عتبات عالیات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند
 

رئیس جمهور: ایران در حراست از عتبات عالیات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند

سیاست > دولت - رییس جمهور کشورمان تصریح کرد که ایران برای حراست از عظمت عتبات مقدسه کربلا، نجف، کاظمین و سامرا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مردم لرستان ،گفت:مردم طومارهای فراوان نوشته‌اند وآماده کردند تا این که بروند و از حرم ائمه اطهار دفاع کنند و تروریست‌ها را سر جای خود بنشانند.

وی گفت: من به مردم عزیز ایران می‌گویم که ایثارگران وفداکاران از شیعه و سنی و کرد در سراسر عراق فراوان و آماده ایثار و فداکاری هستند و این گروهک‌های تروریست و پشتیبانان آنها در برابر اراده ملت بزرگ عراق و مسلمان این سرزمین چیزی نیستند.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به اقدامات دولت در حوزه اقتصاد و بهبود شرایط زنگی مردم یادآور شد: دولت در شرایط فعلی مصمم است در زمینه کنترل و مهار تورم راه خود را ادامه دهد.

رییس جمهور افزود: دولت مطابق وعده‌ای که از روز اول به مردم داده است، در زمینه مهار تورم قدم به قدم در مسیری حرکت خواهد کرد که شرایط را برای زندگی مردم بهبود بخشد.
وی افزود: تورم در آغاز این دولت 43 درصد بود و امروز تورم نقطه به نقطه به 16 درصد رسیده است، البته برای رسیدن به نقطه مطلوب هنوز راه فراوانی را در پیش داریم که ان شالله دولت در کنار مجلس شورای اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری این راه را ادامه خواهد داد.

روحانی همچنین درباره موضع سلامت گفت: دولت در این راه قدم برداشته است و قدم بر خواهد داشت و شما در ظرف امسال روز به روز در مراجعه به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها این موضوع را خواهید دید که شرایط برای مردم سهل‌تر خواهد شد. و همه را تحت پوشش بیمه قرار داده و ارزش آن را بالا خواهیم برد و این راه در سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

روحانی ادامه سخنانش را به بحث سیاست خارجی اختصاص داد و افزود: این دولت در مسیر تعامل صحیح و درست و سازنده با دیگر کشورها به ویژه همسایگان در چارچوب منافع ملی و حقوق ملت قدم بر می دارد. من به ملت قول می‌دهم همان‌طور که تا امروز برای رفع تحریم‌ها و احقاق حقوق هسته‌ای قدم‌های اولیه را برداشته‌ایم، در ادامه قدم‌های بعدی را نیز برمی‌داریم.
وی خاطرنشان کرد: امروز سربازان دیپلماسی شما در خط مقدم مذاکرات وین مشغول تلاش هستند و اگر دنیا قدر ملت ایران و بزرگواری و عظمت و حقوق این ملت را بداند ما به راحتی می‌توانیم در زمینه حقوق هسته‌ای ملت ایران و رفع تحریم‌ها قدم‌های اصلی را برداریم.

روحانی در واکنش به تحولات اخیر عراق نیز اظهار کرد: به همه ابرقدرت‌ها و مزدوران آدم‌کشان و تروریست‌ها اعلام می‌کنیم ملت بزرگ ایران برای حراست از عظمت عتبات مقدسه کربلا، نجف، کاظمین و سامرا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
از حاشیه های حضور رئیس جمهور در جمع مردم لرستان پرچم جمهوری اسلامی ایران و همچنین پرچم‌هایی به رنگ بنفش بود که در درست مردم قرار داشت.
همچنین در دست تعدادی دیگر از مردم نیز عکس‌هایی از رئیس جمهور در هنگام تماشای مسابقه بین ایران ونیجریه در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال مشاهده می‌شد که درآن نوشته شده بود "رئیس جمهور ورزشکار دوستت داریم".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: