امام جمعه محترم ورزقان: برای کسانی که امکان دارد، از دریافت یارانه انصراف دهند

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا :

 امام جمعه ورزقان: برای کسانی که امکان دارد، از دریافت یارانه انصراف دهند

آوای ورزقان: پیام امام جمعه به مناسبت یادواره شهدای ارسباران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل ازآوای ورزقان:امام جمعه ورزقان گفت: با هدف رسیدگی بیشتر و بهتر به نیازمندان جامعه، برای کسانی که امکان دارند از دریافت یارانه انصراف دهند.

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: فرهنگ دینی و باورهای اسلامی مردم که توجه به نیازهای قشر آسیب پذیر جامعه و رفع مشکلات آنهاست، در صورت امکان کسانی که به یارانه نیاز ندارند، با نیت کمک به مستمندان، سلامت غذایی، بهداشت، درمان و آبادانی روستاها و مناطق محروم از دریافت آن انصراف دهند.

 

امام جمعه ورزقان همچنین به شیطنت های جدید استکبار جهانی اشاره کرد: اروپا از سال 2009 تاکنون60 قطعنامه در موضوعات مختلف علیه مردم ایران و باادعای حمایت از حقوق بشر و معرفی ملت ایران بعنوان تروریسم صادر کرده، این در حالی است که نقض حقوق بشر و کشتار انسان های بی گناه در نقاط مختلف جهان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی مقوله فرهنگ در جامعه را بسیار مهم و اساسی دانست و در عین حال از مسوولان خواست در این امر بیشتر پیش قدم باشند.

امام جمعه ورزقان گفت: باید اشاعه فرهنگ اسلامی را از خودمان شروع کنیم، انصراف از یارانه باید از مسوولان شروع شود و تاثیر گذاری آن در جامعه بیشتر است، چون رفتار و کردار هر مدیر در شهرستان نمادی از نظام اسلامی است و خدای نکرده هر حرکت غیر فرهنگی و نا به هنجار خیانت بزرگی برای مردم و نظام اسلامی است و جبران ناپذیر خواهد بود.

وی همچنین احداث بزرگراه خواجه - ورزقان را یکی از آرزوهای مردم شهرستان ورزقان دانست و یاد آوری کرد: با احداث این جاده اشتغال و توسعه شهرستان رونق خاصی خواهد گرفت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: