آیت الله عظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر تشیع اعلام کرد همه کسانی (عراقی هایی) که در راه دفاع از و

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای، حمایت قاطعانه خود را از فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در حمایت از مرجعیت دینی عراق و فتوای جهاد آیت الله العظمی سیستانی صادر شده است، آمده است: بررسی روند تحولات عراق پس از حمله وحشیانه گروه های تکفیری و بعثی به سرکردگی داعش حاکی از کنترل اوضاع توسط دولت و مردم غیور عراق دارد و بدیهی است که موفقیت دولت و ارتش عراق در مدیریت بحران بدون حمایت مراجع عظام و علمای اعلام، ممکن نبود.

در این اطلاعیه تصریح شده است: صدور فتوای جهاد توسط مقام عالی مرجعیت، حضرت آیت الله العظمی سیستانی (دامت برکاته) و سایر مراجع و علمای اهل سنت و تبعیت غیورمردان عراقی در لبیک به جهاد علیه عناصر تکفیری مهم ترین علت کنترل اوضاع و مدیریت بحران در عراق می باشد. رهبری مراجع معظم و علما و تبعیت جامعه اسلامی از دیر باز رمز موفقیت ملت های مسلمان در مقابل دسیسه ها و فتنه های تحمیلی بوده است که بار دیگر شاهد موفقیت این الگو در کنترل بحران عراق بودیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرده است: جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با حمایت کامل و قاطع از فتوای جهاد  مراجع معظم، علی الخصوص حضرت آیت الله العظمی سیستانی( دامت برکاته)، ضمن تشکر از لبیک مردم به مقام مرجیعت، ملت عراق اعم از شیعه، سنی و عشایر غیور، را به وحدت و تبعیت بیشتر از رهبری مرجعیت توصیه کرده و رمز اقتدار و پیروزی های ملت عراق را در اطاعت و ولایتمداری هرچه بیشتر از رهبران دینی خود می داند. امید است با ادامه روند جهاد عمومی در عراق، ریشه تکفیر و تروریست برای همیشه از عراق و عتبات عالیات، برچیده شود.

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: