ضرورت وجود کلاس سواد آموزی در تمامی مدارس آذربایجان شرقی

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

پیری تاکید کرد:
ضرورت وجود کلاس سواد آموزی در تمامی مدارس آذربایجان شرقی
پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل ازخبرگزاری مهر : معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی بر ضرورت وجود کلاس سوادآموزی در تمامی مدارس این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال پیری قبل از ظهر دوشنبه در بازدید ازادارات سوادآموزی شهرستان های ورزقان و خاروانا گفت: در راستای طرح باسوادکردن اولیای بی سواد دانش آموزان با برنامه ریزی وتمهیدات لازم تمام اولیای بی سواد دانش آموزان منطقه در سال جاری با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت های موجود منطقه تحت پوشش قرار گیرند.

وی تلاش وهمکاری مدیران مدارس را برای اجرای طرح باسوادکردن اولیای بی سواد منطقه مهم ارزیابی کرد وافزود: عامل اصلی حسن اجرای طرح مذکور طبق بخشنامه مقام عالی وزارت وتاکید مدیرکل آموزش وپرورش استان ، مدیران مدارس هستند که باید به نحو شایسته مورد توجه واقدام جدی قرار گیرند.

معاون سوادآموزی استان ادامه داد: ریشه کنی بی سوادی یکی از سیاست هایی است که در سال های اخیر به شدت مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفته و سیاست های مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در صورتی که در تمامی مدارس استان شاهد بازگشایی یک کلاس سواد آموزی باشیم می توان انتظار مقابله با این پدیده را در سطح استان داشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: