استاندار آذربایجان شرقی: حضور نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس، فرصتی مغتنم برای حل مشکلات است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 استاندار آذربایجان شرقی: حضور نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس، فرصتی مغتنم برای حل مشکلات است.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل ازایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور نمایندگان استان در کمیسیون های تخصصی مجلس، فرصتی مغتنم برای حل مشکلات بوده و برگزاری نشست های مشترک نمایندگان و مسوولان اجرایی، باعث تسریع در روند توسعه و پیشرفت منطقه می شود.

اسماعیل جبارزاده روز سه شنبه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان برای بررسی بحران آب و روند اجرای پروژه های عمرانی، با اشاره به تشکیل ستاد بحران آب و برق در استان، افزود: با توجه به جدی بودن بحران آب و برق، این ستاد حداقل تا پایان فصل تابستان فعال خواهد بود.وی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب و برق، اظهار کرد: به مدیران صنعت آب و برق تاکید کرده ایم که نباید آب و برق مردم قطع شود، چرا که انصاف نیست به خاطر برخی، همه مردم تنبیه شوند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از نمایندگان خواست برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی به ویژه پروژه های بخش آب، موضوع تخصیص بودجه عمرانی استان را پیگیری کنند.در ادامه این نشست ارسلان فتحی پور نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در خانه ملت با اشاره به برنامه دولت برای پرداخت 30 درصد اعتبارات عمرانی مناطق سردسیر، پیگیری این موضوع را از اولویت های کاری نمایندگان ذکر کرد.
نماینده مردم بناب در مجلس نهم نیز با اشاره به قطع آب در برخی روستاهای این شهرستان، خواستار اقدامی اساسی در این زمینه شد.
حجت الاسلام محمدرضا باقری بنابی همچنین با بیان این که مسایل عمرانی نباید تحت الشعاع مسایل سیاسی قرار گیرد، افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر مدیریت جهادی نشان می دهد که ما در بحث مدیریت مشکل داریم و باید برای این موضوع وقت گذاشته شود.
علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در خانه ملت با بیان این که مجلس نقش ویژه ای در پیگیری پروژه های مهم عمرانی استان از جمله پروژه های بخش آب داشته است، گفت: نمایندگان استان آماده اند در صورت تلاش و جدیت مسوولان، با قدرت و احساس مسوولیت مضاعف مسایل توسعه ای استان را پیگیری کنند.
عباس فلاحی نماینده مردم اهر و هریس با تاکید بر این که باید به صورت استراتژیک به مساله آب نگاه شود، گفت: در حل بحران آب باید نگاه جامع نگر داشته باشیم و اجرای برخی طرح های مهم مانند احیای دریاچه ارومیه ما را از سایر مسایل این حوزه غافل نکند.
شهروز افخمی نماینده مردم ملکان به بحران کمبود آب در روستاها و شهرهای این شهرستان اشاره کرد و جدیت مسوولان استان در این زمینه را خواستار شد.
الله وردی دهقان نماینده مردم ورزقان با اشاره به برخی پروژه های مهم عمرانی و صنعتی در این شهرستان از جمله جاده خواجه - ورزقان و طرح توسعه معدن مس سونگون، خواستار پیگیری جدی مسوولان استانی شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: