سرعت توسعه فازهای مجتمع مس سونگون آذربایجان خیلی کند است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

 

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به گزارش خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت توسعه فازهای مجتمع مس سونگون آذربایجان خیلی کند است.

 

رضا رحمانی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از کارخانجات مس سونگون آذربایجان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فلز مس یک فلز استراتژیک و حساس است، افزود: سرعت پروژه ها و کارخانجاتی که برای توسعه و پیشرفت مجتمع مس سونگون ورزقان انجام می شود خیلی آهسته است که با این شرایط نمیتوان آینده خوبی برای این مجتمع متصور شد.

وی با تاکید بر اینکه باید از معدن تا تولید محصول رشد متوازنی در این مجتمع بزرگ داشته باشیم، ادامه داد: باید در این خصوص موانع برداشته شود که نیاز است تعامل خوبی بین مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران و نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس ایجاد شود.

رحمانی با اشاره به اینکه ذخایر قابل توجهی از منابع مس در آذربایجان شرقی و در ورزقان وجود دارد، گفت: سرعت دادن به طرح های توسعه مجتمع مس سونگون باید از اولویت های شرکت ملی صنایع مس ایران باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: باتوجه به وجود منابع مهم مس و طلا در این منطقه حضور سرمایه گذاران در رونق این صنعت پرسود ضروری است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: