ورزقان ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد
پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل از خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان ورزقان ظرفیتها و پتانسیل های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و نمونه آن وجود معادن بزرگ مس و طلا در این شهرستان است.

الله وردی دهقانی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از کارخانجات مس سونگون آذربایجان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه باید به طرح های توسعه صنایع مس کاتد در ورزقان سرعت بیشتری داد، گفت: متاسفانه با وجود ظرفیت های عظیم معدنی در مجتمع مس سونگون این شهرستان، ولی سرمایه گذاران چندان رغبتی برای ایجاد صنایع تولید محصولات مس و طلا در این منطقه ندارند.

وی همچنین از احداث بزرگراه خواجه – ورزقان توسط شرکت ملی مس ایران خبر داد و افزود: این بزرگراه هم اکنون در حال اجراست و شرکت های اجرایی توسط شرکت ملی مس ایران انتخاب شده اند و به فعالیت مشغول هستند.

دهقانی همچنین خواستار پیگیری جدی مسئولان برای تکمیل طرح توسعه معدن مس سونگون شد و ادامه داد: توسعه این صنعت و استفاده درست از معادن موجود از مطالبات بر حق مردم آذربایجان شرقی است.

وی همچنین افزود: بزرگترین واحد تولیدی آذربایجان شرقی مجتمع مس سونگون است که می توان با توسعه و تکمیل فازهای مختلف تحولی در آذربایجان شرقی به وجود آورد و فرصت های شغلی بسیاری برای جوانان ایجاد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: